Sayang Kamu Cinta Kamu...Terima Kasih

4.3.11

Sungguh terharu atas sokongan dan nasihat rakan blogger entri ini  terima kasih aku ucapkan kepada korang.....SAYANG KORANG .....

Antara komen semangat daripada RAKAN BLOGGER yang aku SAYANGI...



8 conteng-conteng:

r|nA @ ja|j|na berkata...

usaha tangga kejayaa..tp zai tak penah pon buat n3 pasal bf? citelah sikit..untuk panduan & semangat untuk 2nd baby nanti :)..

rATu kEBaYA berkata...

terus berusaha zai.. jgn putus asa

LyNn HaMzAh berkata...

kalau ada niat insyaallah akan dipermudahkan ALLAH S.W.T...lynn sentiasa doakan zai berjaya...

munna berkata...

sama-sama kita membantu zaidah.. munna pun susu badan dah mula kurang ... skrg ni byk minum soya dan minum susu utk perbanyakkan susu

Amy Syaquena berkata...

usaha tangga kejayan, teruskan berusaha ok..dont give up

AngahSayang2314 berkata...

cayok2 cepat kak zaiii

Qaseh berkata...

seronok kongsi citer dan dpt komen2 yg supportive kan...

Zur@ZaRi berkata...

jom yok... kiter ibu yg bertekad nyusukan anak.. zura pun masih nyusukan adam... hope susu maintain la hendak nyer.. sian kat adam sbb zura mmg intend nak nyusukan adam sampai umur setahun 6 bulan=))

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL