Kekasih Baru Bekas Suami Ann, Wafi?

12.4.11

Apa yang kami dengar, bekas suami pelakon Anne Ngasi, Wafi kini dilanda bahagia cinta bersama seorang pramugari AirAsia . Menurut info, wanita yang dipercayai bernama Shasha Aziz, berumur 20 tahun ini merupakan kekasih baru Wafi. Tiada info selanjutnya, tapi yang penting Shasha Aziz memang hot!













sumber

12 conteng-conteng:

sarah-najwan berkata...

nmpk hot tu..hehe

dinor's family berkata...

kita tgk brapa lama bleh hot....

eB ezrin berkata...

pergh... kalo dh branak sok hot lagi ker? ;p

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

si anne tu jauhhhhh lagi cantik dari awek ni

mcm2 dunia ni kan..tak pernah puas nagn ape yg ade depan mata

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

panasss..hehe

AngahSayang2314 berkata...

wahhhhhh panas...panassss hehehee

Fieza79 berkata...

wahh hot nyerr...
sengal la wafi ni..

ibu_Arifa berkata...

perghh...tinggal tak tunjuk lagi sikit jer kat bawah tu...alang2 dah pakai mcm tu baik tunjuk semua.

Anne dia lagi cun lah.

Ummi Eisya&Amani berkata...

mmg hot ni..

~Siti Hajar~ berkata...

bpa lama sgt nk hot...tlebih hot hangit la plk...ekekekekek

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

cantik lg bekas isteri dia yg dulu... ayu bertudung..berbanding yg hot nih..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

tak la lawa mana pun....anne cun lg kan....

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL