Pengacara MHI Akan Menamatkan Zaman Bujang

18.4.11


Seorang peminat Fedtri Yahya (Sebelah Kiri) berkongsi berita gembira menerusi email sebentar tadi.

Sekadar berkongsi bahagia, saya merupakan salah seorang sahabat serta peminat setia pengacara televisyen Ahmad Fedtri Yahya. Saya mendapat tahu bahawa Ahmad Fedtri Yahya akan melangsungkan perkahwinan pada penghujung bulan 5 iaitu pada 29 Mei 2011. Majlisnya akan diadakan di Kelantan iaitu di rumah bakal pengantin sebelah perempuan.

Majlis sebelah lelaki pula adalah pada 11 jun 2011 ini.

Difahamkan, bakal pengantin perempuan yang juga merupakan seorang guru fizik di Sekolah Menengah Kebangsaan Kepong itu merupakan orang Pasir Mas, Kelantan. Mereka berkenalan melalui sesawang Facebook. Beliau merupakan seorang yang kuat agama dan keluarga hafiz hafizah. Alhamdulillah.

sumber:ohbulan.com

14 conteng-conteng:

Ati Masrif berkata...

nampak mcm lembut2 je..

alhamdulillah..kahwin juga :)

farra8979 berkata...

wah, dh nak kawen ek dia.. ^_^

@e_da berkata...

wah bertuahla bdn dpt sesama org yg baik2...

MamaYatie berkata...

alhamdulillah...lama menanti..br blk umrah dia kan!

Ummi Eisya&Amani berkata...

dah nak kawen ke..bagusnya pilihan dia..

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

wah..laman sosial terpaut ikatan kasih sayang..cewaah! eheheh alhamdulillah..:-)

Mamamya berkata...

iskh...pagi td masa tgk MHI baru t'detik rasa hati "bila lah fedtri ni nak kawin?" alhamdulillah sampai juga jodohnya...moga b'kekalan hingga akhir hayat...amin.

Normaliza berkata...

Alhamdulillah..dapat org yang baik-baik. Moga berbahagia selamanya..

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

alhamdulillah..suka gak ngan dia..kalu berpuisi..heheh

maszmadi berkata...

tahniah buat fedtri..

hm, x der pic bakal isteri dia ker kak zai? hehe

dyea irdina berkata...

semoga bahagia ke anak cucu la hendaknya..amin

dyea irdina berkata...

semoga bahagia ke anak cucu la hendaknya..amin

Adyshariz berkata...

wah tahniah...dah sampai seru nmpaknya

eB ezrin berkata...

wah tahniah la pd yg empunyer diri :)

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL