Tawaran Gadis dan Tarian Seksi

19.4.11


 BUKTI...Mohd Yusof menunjukkan kain yang digantung bagi menarik perhatian pelajar IPT.


MELAKA: Beberapa pengusaha pusat hiburan di negeri ini didapati bertindak melampau bagi menarik pengunjung di kalangan penuntut institut pengajian tinggi (IPT) apabila menyediakan program khusus untuk golongan itu dinamakan ‘parti pakaian seragam kolej.’

Ketua Ahli Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB), Mohd Yusof Hassan, yang mendedahkan perkara itu berkata tindakan itu terbukti selepas pihaknya menerima aduan berdasarkan kain rentang yang mempromosi aktiviti berkenaan.

Mohd Yusof berkata, berdasarkan maklumat pada kain rentang berkenaan, penganjur menyediakan lebih 50 gadis seksi kepada pengunjung lelaki sebagai daya tarikan.

“Malah, mereka juga turut menyediakan persembahan tarian seksi dan pertunjukan pentas oleh kumpulan muzik.

“Memang jelas parti dianjurkan itu sengaja mahu menarik pengunjung terutama membabitkan golongan pelajar untuk mereka berhibur.

“Apa yang saya tak puas hati mengapa mereka menggunakan perkataan kolej, seolah-olah sengaja mahu menarik golongan muda berkenaan untuk menyertai parti berkenaan,” katanya, di sini, semalam.

18 conteng-conteng:

.:fyzz:. berkata...

ish..cam tuh sekali..saya sngt la rasa kesal dn tindakan patut diambil..bila byk kes jenayah berlaku..hasil drp menda2 cam nih la..haish..tak patut kan akak kan..

mamalieyna berkata...

haa buleh masuk pun, baru2 ni eina nk masuk sini tak bleh..hu~

issh mmg tak sesuaaiii...ingt negara mat salleh ke..hissh..kena ambk tindakan sewajarnya niH~

mamasuri berkata...

salam kenal...
ermm...ada jugak lagi ni gni..

LYAfrina berkata...

ARITU NAPER XLEH MASUK SINI... INGAT ZAI DH JDKAN PRIVATE..

DUNIA SKARANG..MACAM2 :-(
SBB TU BYK BENVCANA KAT DUNIA SKARANG NI.. TP PERKARA CAMNI TERUS BMAHARAJALELA

Ina berkata...

macam macam yg tak senonoh skrang ni, bebudak skrang pun dah terlampau bebas..

man yusoef berkata...

teruk btol skrg...tulah...nak ikot sgt cam budaya barat lgi..

mama iris berkata...

bukan ke pemimpin patotnya memimpin??huhu.....

munna berkata...

ya Allah.. macam2 cara diaorg nak pesongkan akidah anak2 kita sekarang ni... dah budaya barat pula dibawa masuk..

Normaliza berkata...

makin melampau pulak sekarang ni. harap la dapat bendung awal2. kalau tak, punah la generasi akan datang..

zaidah berkata...

@.:fyzz:.betul tu...jalan mudah nak carik duit n kesenangan...

zaidah berkata...

@mamalieynamintak maaf eina...sebab zai privatekan..tu yang tak bleh masuk...

pihak bertanggung jawab memang kena ambik tindakan sebelum berlanjutan

zaidah berkata...

@mamasurientahlah dunia2...

zaidah berkata...

@LYAfrinamintak maaf lya...zai privatekan kejap....

sepatutnyer memang macam tu lah..klu tak ada pihak akan ambik kesempatan

zaidah berkata...

@Inaitulah yang kita kena bendung tu...

zaidah berkata...

@man yusoefbetul tu...budaya tu jugak yang kita nak ikut...

zaidah berkata...

@mama irisklu pemimpin memandang sepi macam mana...

zaidah berkata...

@munnabetul tu munna...yang banyak terbabit adalah anak melayu islam...

zaidah berkata...

@Normalizaharap2 begitulah...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL