Jangan Rasa Diri Tu Sentiasa Di atas

19.4.11

Adakah memang dha menjadik lumrah dunia bila dapat naik pangkat skit....bila dipuji skit terus lupa daratan..... mulalah riak...sombong dan berlagak...macam dia bagus sangat....cakappun dah main kasar2.... menyakitkan hati....semua orang macam tu ker....????



gambar oleh en google

15 conteng-conteng:

ainnoraini berkata...

tak semua org mcm tu...ade jugak yg suke merendah dirikan...

tapi kalau yg perangai mcm tu..menyampah la pulak...
mcm dia sorang jer yg ade pangkat tinggi...

rezeki allah yg beri bile2 mase boleh ditarik balik...

dinor's family berkata...

kbanyakkn mcm tu...tambah2 lg klu pompuan...tp xsuma mcm tu...ada gak yg low profal....

mykhalis berkata...

amboi,,,gaya marah bebeno.. biasala manusia..harta dan darjat je yg diorang leh sombong..

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

mmg betul..sebab awe berhadapan ngan org macam tu...

AngahSayang2314 berkata...

tidak semua begitu..apa yg penting sabar yer kak menghadapinya....

~Siti Hajar~ berkata...

adat dunia...mudah lupa daratan bila dah ke langit...buat xtau je dgn org camtu...huh!

LYAfrina berkata...

itula dunia...

Amy Syaquena berkata...

Kebanyakkan macam tue la , tapi tak semua ada sikap mcm tue ada sesetengah je..

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

ishh..X suke dgn org berlagak mcm ni..

Antan Bertingkah berkata...

Bukan semua orang cam tu, tapi orang yang bersikap macam tu ialah orang yang tidak pernah bersyukur dan merasakan dirinya sudah sempurna...sedangkan sebagai manusia tiada siapa yang sempurna...

Lelord berkata...

tak semua...masih ada lg yg berpijak dibumi nyata

Arpiiz berkata...

itu namanya manusia tak sedar diri..(tiba2 nak emo..hehe)

eB ezrin berkata...

insyaallah x .... :)

ch@ berkata...

itula manusia. bila kita tegur tak mengaku. sendiri tak sedar.

rATu kEBaYA berkata...

herm.. tak semua.. tapi mungkin dia terkena renjatan situasi kot.. terlupa darimana dia bermula

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL