Pembedahan Perempuan Yang Nak Jadik Lelaki

20.4.11

Memang gila...pompuan sibuk nak jadik lelaki yang lelaki plak sibuk nak jadik pompuan...memang dunia dah nak kiamat agaknyer....




 






 




sumber: malaysiasensasi

11 conteng-conteng:

ch@ berkata...

sama tapi tak setulen yg semulajadila. jijik betulla, naka muntah kita. huuuu. ngeri pun ada.

ainnoraini berkata...

td bile bukak terkezuttt kite tau...

tak sanggup nak tengokkk...

erienz berkata...

GILER PUNYA OLANG, NGERI SEH...

|| NaFiRaa || berkata...

isk3..memang dunia akhir zaman!

Normaliza berkata...

Ee..tu gambar betul2 ke?? ngerinyer..

Miza Yusof berkata...

ngeri betul. bersyukurlah dengan apa yang dikurniakan olehNYA.

heran kenapa sesetengah manusia nak bertukar. bukankah setiap jantina itu punya kelebihan dan keistimewaan masing-masing.

kalau kes macam ni tak ke haru tetiba alat sulit tak fungsi ke. haih -.-

Amiizaa2001 berkata...

ngerinyaaaaa...

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

Astqgfirullah ala azim...ngerinye kak...besar plak tu pic nye...

@e_da berkata...

menakutkan.. nauzubillah...

Its Me ♥ Ashikin ♥ ™ berkata...

Astqgfirullahalaazim,,cm na lah dia tfikir nak wat cm 2,,

♥ Che NamNam ♥ berkata...

hieee gelinyer haku tengok...hahaha..

ishh tak pahammmm betul,naperlahh susah-susah nak tukarr...nauzubillah...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL