Aww...Seksinyer Akibat Silicon

24.5.11

Inilah jadinya kalau terlampau banyak sangat 'barang palsu'. Cucuk sana, cucuk sini pastu tambah silikon. Yang dalam gambar kat bawah ni pulak yang dah tahap melampau. Gila pulak bila tengok lama-lama 

 
sumber:malaysia sensasi

36 conteng-conteng:

mamalieyna berkata...

issh tak berani nak tatap lama2...huu~ seram =P

maszmadi berkata...

isk isk isk, ada jugak manusia yang obses macam tu kan...

rATu kEBaYA berkata...

terus ternganga mulut tgk gambar ni... dah cantik pun tak bersyukur

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

kesiannye itu worang uhuhu

Wan berkata...

seram pn ada tgk tu..huhu..

dinor's family berkata...

cantik keeeee.....tuhan dah bg yg sempurna pun kira dah bsyukur sgt...

LYAfrina berkata...

adussss...
ngeri nengoknyer

Zue AnnaLeeya berkata...

aduhhhhh.... bkn makin cantik tp makin buruk ruper aderlah... nengok pon gerun... huhu...

sarah-najwan berkata...

lain yg amat wess...
tgk pun nmpk cam xselesa kan..apatah lgi yg membuatnya..

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

berkerut dahi awe tengok kak...ni baru boleh kutuk buruk sebab ini ciptaan manusia letak silikon bagai..ciptaan Allah dan cukup sempurna

.:fyzz:. berkata...

fyzz rasa sebelum nih pompuan nih dh cantek..tp munkin dia obses ngan kecantikan..hingga alpa...akibatnya..jadi cam orng cacat dh...takutttt..ewwwww..

lily @mummy Qistina berkata...

ish..ish..
seram plak tgk..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

ish.....dah semcm tut....dah....

lydzar berkata...

alamak! bibir dia tu pon dia silikonkan eh.. tk lawa pon..huhuhu

nieda berkata...

huhuhu...fening..

wan nurul hezrina berkata...

nie namanya penyaki psikolodia terlalu obses dengan pem.plastik..selalunya kena jumpa pakar psikologi..diajer rasa lawa tapi org lain tgk menakutkan..hikhik

fiza berkata...

Mak aihhhhh...takut nengok ☺☺

Masalah Gigi Berbunyi/Berlaga @ Bruxism dan Petua Mengatasi nya

JUSCO Taman Equine J Card Member's Fiesta

EIJAM'S FAMILY berkata...

mak aiiiiiiii takut yerk kan.. minta2 ler kiter dijauhkan dari bende nie semua.. bersyukur dgn apa yg dikurniakan kepada kiter

zaidah berkata...

@mamalieynaibu mengandung tak digalakkan tengok....hehhee

zaidah berkata...

@maszmadiyang penting cantik masz

zaidah berkata...

@rATu kEBaYAtu lah..lastnyer jadik tak cantik....

zaidah berkata...

@rose --{@ ibuRafiq @}--itu namanyer tak bersyukur...

zaidah berkata...

@Wandah macam hantu..hehehe

zaidah berkata...

@dinor's familypada diorang dah cantiklah tu...

zaidah berkata...

@LYAfrinamenakutkan...heeeeee

zaidah berkata...

@Zue AnnaLeeyahehehehe

zaidah berkata...

@sarah-najwanmcm mana kehidupan diorang tu yerk....

zaidah berkata...

@Nur Hawa Mohd Zinbetul awe...apa yang Allah bagi kat kita tu dah sempurna tak yahlah nak ubah

zaidah berkata...

@.:fyzz:.dia dah cantik nakkan semakin cantik...

zaidah berkata...

@lily @mummy Qistinadah macam hantukan

zaidah berkata...

@LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™apa yang tut tu...hehehe

zaidah berkata...

@lydzarzai rasa semua dah dia letak silikon

zaidah berkata...

@niedahehehe

zaidah berkata...

@wan nurul hezrinapenyakit namanyer....baru tahu

zaidah berkata...

@fizahehehhe

zaidah berkata...

@EIJAM'S FAMILYsemoga kita menjadik orang yang bersyukur...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL