Bercinta Tak Semestinyer Bersatu...

25.5.11

Kekadang apa yang kita inginkan tak semestinyer akan kita capai...jadi impian tinggal harapan....umpama bila kita bercinta tak semestinyer bersatu atau berkahwin...setiap manusia mempunyai impian dan angan....cuma masa n kepastian saja yang kita tak tahu sama ade dapat atau tidak...

27 conteng-conteng:

sarah-najwan berkata...

ye benar..itu sudah takdir..reda shj..

Panglima Muda berkata...

dah dah le... jangan cerita kisah cinta lagi........

HALAMANKU berkata...

Salam Zai.. Kita hanya merancang tapi Allah yang menentukan... Segalanya didalam perancangan dan hikmahnya....

Kasih Ibu berkata...

sesungguhnya kita hanya mampu merancang, Allah juga yang menentukannya...

mungkin apa yg telah ditentukan olehNya adalah yg terbaik dalam hidup kita...

.:fyzz:. berkata...

cinta tak semestinya bersatu..betul2..kita merancang Allah yg menentukan..WE PROPOSE BUT GOD DISPOSE..

~~*Lady Salwa*~~ berkata...

betul tu... DIA Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk kita...

Amy Syaquena berkata...

betul tu kak , x semua yang kita inginkan tercapai. walaupun entri nie pendek tapi rasa tersentuh pula..

♥MiZz-siHa♥ berkata...

mgkn itu yg terbaik..

♥Mrs.Eady♥ berkata...

agreed...

wan nurul hezrina berkata...

btul betul betul kata upin..semua org nak bahagia nak yang terbaik n nak menjalani kehidupan paling sempurna..tapi semuanya tak semestinya dapat kita capai..

mmg mcm bercinta..dulu nurul 4tahun tapi kawen ngan org lain.kenal kejapjer..

mmg cintai allah lah yang kekal selamanya n akan dihitung di akhirat kelak n ganjaran ttp ada=)

ayu berkata...

ada benarnya kata2 dari zai... tapi, macam ayu sendiri alhamdulillah, bermula dengan persahabatan kemudian diteruskan dengan percintaan dan akhirnya ditamatkan dengan ikatan perkahwinan..ayu sangat2 percaya cinta pertama (bukan cinta pandang pertama ye, lain tu..hehe)

eB ezrin berkata...

semuernyer ketentuan yg MAHA ESA :)

dinor's family berkata...

kado dan kodar dah dtentukan olehnya....

zaidah berkata...

@sarah-najwanbetul...

zaidah berkata...

@Panglima Mudateringat kisah lama ker...

zaidah berkata...

@HALAMANKUsetuju....

zaidah berkata...

@Kasih Ibusebagai manusia kita kena redha...

zaidah berkata...

@.:fyzz:.biarlah ia menjadik ingatan ....

zaidah berkata...

@~~*Lady Salwa*~~betul....sehendaknyer kita redha ngan ketentuanNya

zaidah berkata...

@Amy Syaquenaterima kasih amy....

zaidah berkata...

@♥MiZz-siHa♥sebagai manusia kita hanya mampu merancang

zaidah berkata...

@♥Mrs.Eady♥terima kasih

zaidah berkata...

@wan nurul hezrinakekadang perkenalan yang kejap tulah yang kekal bahagia

zaidah berkata...

@ayucinta pertama membawa bahagia

zaidah berkata...

@eB ezrinbetul tu eb...

zaidah berkata...

dinor's family : sebagai manusia kita kena redha...

ch@ berkata...

betul tu, dan tidak harus berputus asa bila impian tak seindah kenyataan, kena bijak berfikir, mungkin ada hikmah di sebalik kejadian.

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL