Ada Masalah Ker....

13.6.11

Ibu sedang sibuk memasak di dapur....tetiba muncul nabil...mundar-mandir dia di dapur...kejap2 bukak peti ais...ibupun tanyalah kat nabil.....

ibu : kenapa nabil....

nabil : tak ade ape2....

ibu : habis tu ibu tengok macam ade masalah aje....

nabil : macam mana ibu tahu ade masalah...

ibu : muka nabil tu...macam ade masalah....

nabil : tak ade lah...saje aje nabil buat muka macam nie...(sambil tersengih)...ibu ade masalah tak...

ibu : ade....setiap manusia ade masalah....tak bleh makan pun masalah jugak....

bebudak pun ade masalah.....

24 conteng-conteng:

lydzar berkata...

so apa masalah nabil hari tu?
nasib baik dia tak cakap kt ibu, "Lu pikirla sendiri" hihihi

eB ezrin berkata...

musti ader problem tuh :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

mesti dia tngk cokelet dlm peti ais tu..klu dia ambik nanti kena marah sbb tadi dia dah mkn byk dah...betoi dak?hehehehehehe...

Anamarza berkata...

pandai nabil, ibu tanya dia, dia tanya ibu balik..hehe

maszmadi berkata...

ala siannyer nabil, ada masalah yerk...

nape ngan nabil kak zai??

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

hehe..apa mslh nabil tu??..

Amy Syaquena berkata...

pandainya dia ye , ibu tanya dia boleh tanya balik hehe..

Hamizah berkata...

betul ke dia xmasalah?

Momma Mia berkata...

hehehe pandai2 si nabil ni bersoal jawap dgn ibu yer... sweet... bleh bayang muka masalah nabil tuh

sarah-najwan berkata...

hehe..kalu masalah budak2 ni..mudah ajo..yg kita xbg deme buat..tu la masalahnya..hehe

Abah Yie&Ummi Na berkata...

pandai nabil ya...kita soal dia, dia pun soal kita balik :)

dinor's family berkata...

budak2 mmg saja cari masalah kan...kita pulak yg kena slesaikn....pandai nabil ye...

zaidah berkata...

@lydzarklu dia cakap macam tu ibu bagi cili aje kat mulut dia...hehehe

zaidah berkata...

@eB ezrinkekadang tu saja carik masalah eb..

zaidah berkata...

@LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™dia tu memang selalu simpan coklat n kek kat dalam peti asi...mengintai kot...

zaidah berkata...

@Anamarzaitu yang buat ibu pening tu...

zaidah berkata...

@maszmadisaje aje tu nak tarik perhatian ibu...

zaidah berkata...

@LiLy @ MumMyQiStInAdia mengendap kek sebenarnyer...

zaidah berkata...

@Amy Syaquenatiulah pasal..dah pandai menjawab sekarang nie amy

zaidah berkata...

@Hamizahdia mengendap kek...

zaidah berkata...

@Momma Miadia memang banyak mulut skit alin...ade aje jawapannyer

zaidah berkata...

@sarah-najwanbetul tu cikgu...

zaidah berkata...

@dinor's familybetul tu ima...naik pening dibuatnyer...

zaidah berkata...

@Abah Yiebebudak alaf baru....pandai menjawab

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL