Mengantuk Dalam Kelas

28.6.11

Semalam giliran ayah plak ambik record card nabil.....lepas balik dari tadika ayah terus call ibu bagitau keputusan nabil.....secara puratanyer keputusan nabil adelah membanggakan kerana semua mata pelajaran nabil dapat A ...alhamdulillah dan untuk mata pelajaran sains nabil dapat 100% tapi.....ade tapinyer plak... untuk mata pelajaran Bahasa Arab nabil dapat B n pendidikan seni nabil dapat C.....so kedudukan nabil dalam kelas 5/8 orang....

Cikgu siap pesan tengok2kan tulisan nabil sebab tulisan dia tak berapa cantik....macam mana ibu nak buek nie nabil.....nabil dah lah kidal...klu kita nak tolong mesti dia tak bagi.....alasannyer "cikgu suruh buat sendiri..." adusssssss

yang paling geram bila cikgu tu kata nabil selalu mengantuk kat dalam kelas....mana tak mengantuknyer...tidur jauh malam...bila suruh tidur nak tunggu ayah balik kerja .....dahlah kelas nabil tu tengahari.....lagilah mengantuk...

walau macam manapun nabil selalu kata cikgu dia garang...baguslah.... sebab ape garang....sebab nama cikgu nabil adalah sama ngan nama ibu..ZAIDAH....sebab tu garang...ibupun garang jugak macam harimau....ngehhhhh

28 conteng-conteng:

LYAfrina berkata...

pndainyer nabil:-)

kalo arab dapat B..kira mmg ok sgtla tu..sbb blaja arab bknnya senang

mekchu berkata...

hehehe..

mekchu pun ada cikgu nama zaidah dan garang jugak.. adakah cikgu yg sama dgn nabil? jeng jeng jeng...

Salina@IbuAqil berkata...

Kak.. Nama Nurse ina pun Zaidah.. Dia garang & tegas.. Tp dlm masa yg sama dia penuh dgn sifat kasih syg.. Sbb tu dia bertahan bertahun2 merawat kami.. Tak nak tukar ke mana2.. Sbb sygkn kami.. :D Nabil budak bijak.. Harap2 nanti Aqilpun bijak mcm Nabil.. Amin!!!

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

KIDAL?wah sama la dgn D...

eemm..anak abah la katakan...

r|nA @ ja|j|na berkata...

agak membanggakan result nabil ye..hope dapat mentenkan kekalkan prestasi ye..

nama saya AZ RINA..saya pon garang jugak, hehehe..

sarah-najwan berkata...

tahniah....

kene suh tido awal tu..nati ngantuk lagi dlm kelas..

Fieza79 berkata...

congrats nabil...mmg result yg membangga kan..walau pun sll ngantok dlm kelas hehee...

rATu kEBaYA berkata...

boleh dia samakan garang ibu dgn cikgu berkaitan dengan nama ye

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

tahniah...

awe dulu tak ingat ada buku rekod atau tak..hehe

ainnoraini berkata...

nabil yg bijak..
kalau acik ain nye ni belum tentu dpt jawap arab tu..entah2 tak de markah...

Sitisifir10 berkata...

Tahniah buat ibunya juga sbb anak berjaya sampai tahap tu... bab tidur tadi, kalau kami, anak2 semua kami kerah tido lepas isya... nak pejam mata ke tak, diorang takde pilihan lain selain duduk baring dalam bilik gelap

|| NaFiRaa || berkata...

sebab ape cikgu garang tu yang tak tahan tu..hahahaha..

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Tahniah Nabil..
result yg memberangsangkan..

Sofya berkata...

oklah tu result nabil..
dia nak wat sendiri kan bagus.. tapi kena pantau la..
zaidah, cuba bagi minum jus tok guru baik untuk hilangkan keletihan n ngantuk dalam kelas. jadi anak leh fokus.. saya dah cuba, awak cubalah pulak..

zaidah berkata...

@LYAfrinabetul tu lya....kekadang kakak mintak tolong tunjuk yang simple2 blehlah....

zaidah berkata...

@mekchuklu sama...alamak pecah tembelang....

zaidah berkata...

@Salina@IbuAqilinsya Allah ina...semoga aqil menurut jejak langkah nabil....agaknyer nama zaidah nie memang garang kot orangnyer....hehehe

zaidah berkata...

@LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™bleh gengkan....

zaidah berkata...

@r|nA @ ja|j|naharap2 mcam tulah rina....klu bleh maintainkan sehingga xm akhit tahun....azrina pun garang jugak...hehehe

zaidah berkata...

@sarah-najwanmemang selalu suruh tidur awal tapi memacam alasan dia bagi...

zaidah berkata...

@Fieza79terima kasih fieza....

zaidah berkata...

@rATu kEBaYAhehehe,....tahu tak ape....

zaidah berkata...

@Nur Hawa Mohd Zinklu macam akak dulu memang tak ade awe...periksa2pun tak ade....

zaidah berkata...

@ainnorainisoalan arab dia memang susah....

zaidah berkata...

@Sitisifir10terima kasih siti...nak try jugak buat macam tu...cukup time aje kena tidur jugak...

zaidah berkata...

@|| NaFiRaa ||sebab nabil tu kekadang nakal....

zaidah berkata...

@LiLy @ MumMyQiStInAterima kasih lily.....alhamdulillah...

zaidah berkata...

@Sofyaklu bagus....zai nak jugak cuba untuk anak2 nie...kekadang tu memang diorang nie tak fokus langsung....

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL