Ahhhh...Leganyer....

7.7.11

Agak-agak ape yang adam tengah buat tu......sorry yerk ibu ambik gambar adam terbalik...hehehe...bikin peninglah.....



tengoklah aksi adam sewaktu menghisap susu....tak kisah ibu ambik gambar dia...yang penting dapat lepaskan gian....hehehe


dah siap dah.....biasanyer sekarang nie klu adam dah siap hisap susu dia akan berkata 'Ahhh...' legalah tu....pastu ibu suruh tutup baju..jangan dibiarkan macam tu aje....pandai....

14 conteng-conteng:

cik dah berkata...

neneng rupanyer...umur wape dah adam ni?...

Nieza Ishak berkata...

uwaaaaaaaaa windu kat ika bila tengok gambar adam menyusu,
tak tahu la cemana kalo nieza stopkan ika menyusu aduhhhhhhhh... papa dia dah bising sbb dah besar

LYAfrina berkata...

HEHHEHE... MESTI PENUH NIKMAT KAN DPT MINUM SUSU IBU Y LG FRESH NI... SIYES... KALO BLH DIPUTAR LYA PON NK BF ASYA BIARLA LYA LEMAH PON:-(

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

hehe..tgh nyusu ye..
Samalah cam Qis..abis jer nyusu..pandai dia tutup balik baju tu.. ;)

Zuwairi Aiman berkata...

comel nye gambar dia.. nice angle amik gambar ;)

sarah-najwan berkata...

hehe..akak kalu bab BF ni..mek sarah yg dah umur 2 thun 5 bulan masih lagi meneneng mak..kdg2 geram gak..kdg2 kasihan..kdg2 rindu nk bg dia nenen..hehehe

satu anugerah yg sgt berharga andai kita dpt memberi susu kita kpd anak...alhamdulillah..

Hamizah berkata...

alhamdulillah mampu bf anak 1nikmat drp allah..

fiza berkata...

Aahhhhhh...nikmatnya susu ibu, btul tak adam ☺☺☺

Ila berkata...

sedapnya minum susu ibu yer adam

munna berkata...

comelnya adam.... yasmin pun lepas saip hisap susu mesti dia tarik baju ummi dia tutup balik...

maszmadi berkata...

ahhh alhamdulillah.. nikmatnyer....

Sofya berkata...

aiipp xmalu...
api rindu la saat2 dulu.. ;)

ayu berkata...

alamak..so sweet la gambar adam menyusu ni..danial pun sama gak..lepas je menyusu elok je tutup baju balik..

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

heheh....awe tak da pengalaman pula :)

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL