Ibu yang Berhati Walang....

4.8.11

Ibu tinggalkan adam ngan perasaan yang bimbang di nursery pagi tadik.... so ibu siapkan pesan bagai kat teacher dia....tinggalkan ubat, cold fever n siap pesan selalu mandikan adam bila panas adam mencanak n call ibu klu ade ape2....sebelum hantar dia pagi tadik ibu dah masukkan ubat buntot kat adam sebab masa susukan dia badan dia panas sangat....susahnyer adam nie paling susah nak makan ubat....asal nampak botol ubat aje macam nak kena bunuh...punyalah meronta n klu masuk mulutpun habis semua diluahkan balik.....ibu doakan semoga adam cepat sembuh...amin...

12 conteng-conteng:

erienz berkata...

moga adam cepat sembuh....patutlah hari ni muka monyokje....

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

mmg ati tak keruan tinggal anak yg masih demam kat pengasuh kan. tapi kene la semua tu..sy pon bagi kt pengasuh semalam rafiq masih demam skit2..mlm tdi alhamdulillah dah kebah sepenuhnye. tapi makin berakal plak dah baik demam ni. mcm2 peel dia kuarkn.

chiLleD...!! berkata...

moga adam cepat sembuh.

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

mcm Qis juga takut mkn ubat..nmpk botol ubat kemain lg nangis..

Sian Adam..moga cepat sembuh ye..

Bond@ While@ berkata...

salam..

kesian nya adam. Adam rajin² makan ubat tau, jgn bg ibu susah hati.. cian ibu tau..

moga adam cepat sembut.

Normaliza berkata...

Moga cepat sembuh ye adam. kesian & risau sangat2 kalau budak2 tak sihat kan..

Amiizaa2001 berkata...

aduhhh kesiannnya adam...kena bg minum air jarang byk zai....aqish kalo demam pon susah makan ubat, tp dia suka minum air byk...cepat gak surut bdnnya...

moga adam tomei cepat sihat...muahhh dari auntie:):)

...sWeeT uMi... berkata...

cian nye kat adam...hope cepat baik ye cayang...

dinor's family berkata...

harap adam cepat sembuh. anak2 ibu pun sama susah nak mkn ubat...ubat bontut mmg sentiasa stanby ada simpan...

eB ezrin berkata...

aminn, naper x coti jerk? eB takot sgt nk tinggal walopn sebok... sbb pernah baby msk ward kan... harap2 cepat sembuh... aminnnn... musim nih

Salina@IbuAqil berkata...

Semoga adam cpt sembuh.. Amin!!! Ckup risau kalau anak demam panas ni..

Kakzakie berkata...

Alahai kalau anak tak sihat kita kerja pun hati tak senang kan... Cepat sembuh ye Adam....

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL