Double Anniversary....

15.9.11

Dah petang baru ibu bersiaran...hehehe.....hari nie merupakan Anniversary yang ke-2 untuk blog ibu....dah dua tahun dah ibu menceburkan diri dalam dunia blogger nie....yang pada mulanyer sekadar suka2 aje...sekarang terus ketagih...hehehe....cuma kini keaktifan ibu untuk berblogging agak merundum...sekejap timbul n tenggelamnyer tu yang lama....

Anniversary yang ke dua plak...semalam merupakan Hari Ulang Tahun Perkahwinan ibu n ayah yang ke-9....rasanyer baru 2 3 bulan kahwin dah pun 9 tahun...begitu cepat masa berlalu.....tak decide lagi nak beli hadiah ape kat ayah...almaklumlah dah tengah bulan lepas tu baru berhabisan untuk raye.....huwaaaaaaaaaaaa......

Pesanan Penaja untuk Ayah....

ku harap Allah memegangmu erat
dan malaikat selalu menjagamu
bukan hanya untuk membuatmu baik
tapi agar supaya engkau mendapatkan yang terbaik
dalam hidupmu

begitulah cintaku...
sederhana...sesederhana yang engkau mau....
CINTA yang tulus demi sebuah keabadian...
CINTA kerana sebuah pengertian


SAYANG LOVE ABANG.....

pinjam jap yer google...

13 conteng-conteng:

Anamarza berkata...

happy double anniversary (^_-)

.:fyzz:. berkata...

fyzz lak..thn ke 3 berblog..:)
moga kak zaidah n hubby dirahmati Allah dn bahagia selamanya..AMIN

@e_da berkata...

selamat ulangtahun blog akak..

dan happy anniversarry tuk perkahwinan akak .. semoga kalian bahagia hingga ke syurga.. aminnn

LYAfrina berkata...

happy anniversary utk k.zai & hubby... 9 thn tu 1 tempuh y lama... smoga bkekalan smpai k akhir hayat...

DAN UTK BLOG....smoga x pnah jemu mcatatkn sesuatu utk knangan d masa depan..

eB ezrin berkata...

sweetnyer... hepi anniversari yer :)

ch@ berkata...

uwow, ulangtahun perkahwinan ke sembilan. TAHNIAH ibu, TAHNIAH.

semoga ikatan yg dibina kekal mekar hingga hujung nyawa, insyaALLAH.

kita tak ingat bila tarikh kita mula berblogging :D

MamaYatie berkata...

happy anniversary!

sedapnya ayat2 kat bawah tur..

fiza berkata...

Happy 9th anniversary. Smoga kekal bahagia selamanya.

Happy 2nd blogging. Sama lah kita, dah 2 tahun blogging.

maszmadi berkata...

happy anniversary kak zai..... dah 9 tahun yerk.. alhamdulillah

erienz berkata...

epy anbesery....x datang raya umah aku ke kak...

ayu berkata...

happy double anniversary , zai..

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

happy double anniversary..
Moga kekal bahagia selamanye.. ^_^

|| NaFiRaa || berkata...

selamat ulang tahun perkahwinan.. moga kemesraan semakin bertaut erat..aminnn

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL