Insan-insan yang digugurkan...

17.10.11


Ibu tak sampai hati tengok...janin yang tidak berdosa menjadi mangsa kekejaman manusia yang tiada hati perut....semoga Allah sahaja yang membalas perbuatan mereka....

Kesian, belum sempat mereka lahir, hak mereka untuk melihat dunia telah dinafikan oleh manusia yang tidak bertanggunjawab. Mereka dikeluarkan dari kandungan ibu mereka dengan cara yang kejam. posted@malaysiasensasi.net

14 conteng-conteng:

mamalieyna berkata...

Ya Allah.. tak sanggup nak tengok..Manusia makin kejam giler!!

maszmadi berkata...

astaghfirullalazim..... baby yg x berdosa jadi mangsa.....

cik dah faridah berkata...

takde imannyer manusia zaman skrg..sedih tgk keadaan janin tu....smga kiter dijauhi sifat2 gitu

LYAfrina berkata...

sedihnya tgk semua ni... mmg kejam cara pguguran ni... mgalir air mata..kecewa sgt kt hati ni.. sedihnya...

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

sedih betul tengok gambar nie..kita mcm orang gila usahakan nak baby ..diorang bukan main senang buang...

~Siti Hajar~ berkata...

Takut nk tgk gmbr2 tuh..huhu

wan nurul hezrina berkata...

eeei kak..takutnya tengok rasa sakit mata membawak ke kepala plak=(sian nyer..tgk jari jemari baru nak tumbuh dah kena bunuh=(

MamaYatie berkata...

Allahuakbar..ngeri & menyedihkan..org yg nak anak tak dapat..dia org ni pulak buang2 jer...kesiannya!!

munna berkata...

Ya Allah... kejamnya mereka.

SYANI berkata...

Kejamnya manusia.... Tak boleh la tengok benda2 camni... Mula la nak marah!!

Hamizah berkata...

xsanggup tgk..
manusia ke syaitan mak pak diorg ni..

Amy Syaquena berkata...

kak saya x sanggup nak tengok kak , saya sedih sangat..

ayu berkata...

CEPAT2 JE REPLY, TAK SANGGUP NAK TENGOK!!

|| NaFiRaa || berkata...

ya ALLAH.. x sanggup rasanye nk tengok lama.. nape lah manusia ade yang sanggup buat cam tuh kat anak sendirik..

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL