Kolej Ku Zoo......

20.10.11

semenjak cuti raya...kolej ibu dah jadik zoo johor lah plak...mana tak nyer...memacam binatang dah ade.....tikus....lipas....biawak...n yang terbaru nie adelah MONYET.......

dah berapa kali pihak kolej call PERHILITAN untuk ambik tindakan....tapi monyet tersebut tak jugak tertangkap...just datang letak trap pastu tinggal....dua minggu lepas PERHILITAN datang carik2 tak ade MONYET2 tu terus blah....bila PERHILITAN datang monyet2 tersebut macam tahu aje...terus hilang.....

Masalahnya sekarang nie....MONYET2 tu dah mula mengganas....masuk toilet....caranyer melihat kitaorang macam nak terkam aje.....merosakkan syiling....kepada staf2 PERHILITAN andainyer terbaca n3 ibu nie..tolonglah buat sesuatu.....kitaorang sentiasa dirundung ketakutan kerana bila2 masa sahaja monyet2 tu bleh menyerang...dah berapa kali dia cuba masuk ke bilik kitaorang...n baru sekejap tadik dia masuk ke bilik lecturer lain n caranyer seperti hendak menerkam sorang lecturer perempuan.....

ADAKAH SEHINGGA ADA MANGSA YANG TERCEDERA ATAU MAUT MACAM KAT SURAT KHABAR TU...BARU PIHAK2 TERTENTU AMBIK TINDAKAN...MASA TU MEMANG DAH TAK ADE GUNANYER.....

14 conteng-conteng:

munna berkata...

takut juga dgn monyet tu..banyak juga kes dah terjadi

maszmadi berkata...

eee monyer.. bahaya kan, kalu dah mengganas sesapa jerk dia akan gigit...

suhaina laui. berkata...

bahaya kak...kalo bab2 haiwan mcm ni mmg takut...

wan nurul hezrina berkata...

eeei kak mmg monyet spesis kera jahat..kat umah melaka umah mama mummylah mmg jahat..kalau tgk especially pompuan dia takkan takutnyer..baling2 telur..rosakkan umah..tanaman dalam pasu..tahap dewa jahat..yang paling tak leh lupa bra mummypun pernah monyet amek..sampai skang tak bg balik..mode geram#

Mamamya berkata...

bahaya monyet ni kak...dulu masa lia dok kat kem terendak melaka...mmg byk monyet2 liar...nak sidai baju kat luar umah pun takut...kdg2 baju yg kita sidai tu dia bawa larik....penah lia t'lupa nak ttp tingkap dapur masa keluar umah...balik2 tgk dapur dah macam kene langgar garuda...peliknya monyet ni pandai bukak esbok!!hbs semua dia punggah keluar.....

mmg kene tangkap monyet2 liar mcm tu....

mamamiera berkata...

hai zaidah..
kite dtg jenguk2..
ape cer tu lipaslah tikuslah.. =p

LYAfrina berkata...

klo monyet tu bahaya sikit.. dia kan agresif... tkut buat kacau...lg bahaya kalo dia serang

Salina@IbuAqil berkata...

Bahaya tu kak zai, dlu kawasan umh inlaw ina bnyk monyet ngan kera liar.. Smpaikn deme bleh patahkan kaki anak2 kucing inlaw yg baru lahir.. Nsb masa ina pantangkn aqil phak pehilitan dh tgkap x ada le dah.. Kekadang tu brderet meniti dkt wayar letrik sekor2.. Garang2 lak tu..

Bardboo berkata...

ish bahaya tu kak..

dinor's family berkata...

monyet....takutnya

CuTeMiUt78 berkata...

bahaya tu... monyet klu dah mengganas... macam2 blh terjadi..

Nida berkata...

Salam..

Bahaya tu... monyet kalau mengganas boleh mengundang kecelakaan...

.:fyzz:. berkata...

kak zaida tau tak...fyzz kalau pi UUM..msti takut..sbb byk tui monyet2..slumber rock ja..monyet2 tuh berkeliaran kt Mall la.kt hostel..ghisau..kalau kaco anak2 ja..pepun PERHILITAN amik serius akan hal nih

hakak CNN berkata...

ishh bahaya gak kalu monyet nehhh...spesis monyet bukan macam lipas leh pijak-pijak ngan kaki jerkk..ishh ngeri.*teringat jiran kat kg kene gigit ngan monyet,seriyes ngeri habis kaki diyer*

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL