Segala KetentuanNya

27.12.11

Minggu nie ibu bercuti selama seminggu....sempena student mid term seminggu....apa lagi ibu ambik kesempatan tersebut...dua hari lepas ibu balik ke kampung n ambik kakak n nabil yang dah berada di sana selama seminggu lebih......plan nak gie jejalan tetapi bila tengok cuaca kekadang hujan lebat kekadang panas...tak tahu lagilah....

pepagi semalam ibu masih lagi kat kampung...dapat call daripada kampung mak...ada berita mengejutkan di mana sepupu ibu atau anak sedara mak telah meninggal dunia...akibat kemalangan semasa hendak pulang berjumpa ngan parents dia...terus ibu, mak, abah ngan adik sekeluarga pulang ke kluang.....umur sepupu ibu tu lebih kurang 25 tahun....arwah bekerja sebagai pegawai tentera di kuantan, pahang.....katanya dia accident kerana berlanggar ngan lembu....tunang arwahpun datang....so seharian ibu di kluang menunggu sehingga jenazah dibawa pulang ke kluang...

Dah ajal diakan....ajal kita blum tahu lagi macam mana.....semoga rohnya dicucuri rahmat....amin....

17 conteng-conteng:

Lelord berkata...

takziah alfatihah utk arwah

Lynn Nasir berkata...

takziah..al-fatihah.. :(

Citarasa Rinduan berkata...

TAKZIAH BUAT keluarga arwah termasuk tunang beiau..

sepupu ibu tu (arwah) sure satu markas ngan sepupu ayu...

erienz berkata...

salam takziah kak zai...

r|nA @ ja|j|na berkata...

al-fatihah..

setiap yg hidup pasti akan menemui penciptanya..

Ila berkata...

takziah untuk eluarga arwah..semoga kelaurganya tabah

Jom Singgah Baca : Gigi Dah Tak Cantik | Faiz

eB ezrin berkata...

aminnnnnnn

maszmadi berkata...

owh....
takziah yerk kak zai, al-fatihah

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Takziah kpd keluarga arwah.
Lamanya akak tak menyembang dgn Zai.. Apa khabar Zai? ;)

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Takziah kpd keluarga arwah.
Lamanya akak tak menyembang dgn Zai.. Apa khabar Zai? ;)

deen azmee berkata...

salam takziah buat keluarga arwah.. al-fatihah..

Dalila Hamid berkata...

takziah utk kluarga sepupu.... muda lagi kan... harp tunangnya tabah dan dapat mulakan kehidupan yg baru..

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Takziah & Al-Fatihah..

IntaNBerliaN berkata...

al fatihah utk arwah... tu la, bila DIA nak ambik nyawa tak kira umur kita kan..

p/s : cantiklah blog ni.. teruja tgk :-)

Salina@IbuAqil berkata...

Al-fatihah buat arwah.. Salam takziah kak zai..

|| NaFiRaa || berkata...

takziah buat keluarga arwah..

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ berkata...

Al fatihah untuk arwah, semoga kuarga arwah tenang menerima segala Qada & Qadar

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL