Tema Ceria

4.1.12

untuk tahun 2012...ini merupakan n3 ibu yang pertama.....klu blogger lain dah banyak dah n3nyer.....huhuhu.....so ibu ade buat perubahan skit kat blog ibu...semoga ngan tema baru ibu yang ceria nie....ibu masih lagi terus berblogging walaupun agak suam2 kuku...hehehe....apa macam cantik tak.....hehehehe.....biasanya ibu akan melawat rumah kekawan waktu malam.....masapun terhad so tak banyak rumah yang sempat ibu lawat....n3 disiang hari tu auto publish aje.....itu aje kot.....sebagai pemanasan badan....

21 conteng-conteng:

LYAfrina berkata...

selamat tahun baru zai..
siyess..comil sgt layout baru ni.. mmg ceria.. untung klo reti buat sndiri.. blh design ikut suka kan.. lya mmg failed..

Lelord berkata...

segar je masuk sini

maszmadi berkata...

wah!!! semangat tahun baru ni kak zai...
moga semangat berblog pon meningkat jgk ngan warna2 ceria kat sini..

lydzar berkata...

blog ni memang sentiasa ceria :)

Ummi Ummair berkata...

tengok blog arg cantiikk..je.
blog saya jgk yg masih sama x brubah2..huhu

wan nurul hezrina berkata...

lawonya zai umah bru..untung bleh wt sendiri.nurul upah org jerk..slmt thun bru 2012

kakcik berkata...

Memang ceria warna rumah ini. :)

munna berkata...

selamat tahun baru...mmg ceria sokmo blog ni

IntaNBerliaN berkata...

selamat tahun baru...

warna biru mmg cantik... dulu biru ni adlh warna fav saya... :-)

mamaNoriz berkata...

hepi new year dear :)

εïз mummyHaza εïз berkata...

wahhh.. lama xdengar citer k.zai.. hikhikhik.. :)

Izan Ishak berkata...

selamat tahn baru zai... lama tak singgah sini, ceria sangat!

izan pun suka warna camni...

AngahSayang2314 berkata...

happy new year kak zai.....

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ berkata...

salam tahun baru, kita punyer entry pun dah makin kurang sekarnag ni...

sue zainun berkata...

cantik n warna memang ceria

ummiarissa berkata...

selamat tahun baru...lama tak singgah rupanya sudah berwajah baru...memang ceria!

.:fyzz:. berkata...

selamat tahun baru akak...cantik and sngt soft bila masuk blog akak...:)

Ibu Lala berkata...

shanteknya blog..

CuTeMiUt78 berkata...

akak rajin nak edit sana sini.. nice sgt2.. buatkan utk blog kita blh.. :D

annsyz berkata...

cemburunyer sy. .tlg. .boleh???

mamalieyna berkata...

cantik.........! suka sangat! ceria n sweet..syoknye kalau eina reti buat sendri..hee~

salam tahun baru 2012~

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL