CINTA HATI IBU YANG BARU

13.3.12

sekarang nie ibu dah ade cinta hati ibu yang baru......senang untuk ibu bawak gie memana.....terima kasih kerana banyak membantu ibu sekarang.....



inilah dia CINTA hati ibu yang ibu maksudkan tu....tadaaa....



.....notebook....klu sebelum nie ibu gunakan desktop aje kat opis almaklumlah opisnyer harta....so dah lama dah rosak...bila nak buat kerja susah tak ade komputer....so ibu bawaklah laptop ibu yang kat rumah.....bila bawak laptop rasa beratlah plak...almaklumlah orang pompuan nie klu gi kerja bukan cukup satu beg...bermacam2 beg yang diangkutnyer.....so bla dah banyak beg rasa beratlah nak bawak laptop....


ibu cakap ngan ayah nak beli notebook aje....sebab ringan n kecik ...... bila dapat duit dividen ASB hari tu cepat2 rembat satu.....warna merah.... yang murah aje....yang penting senang untuk ibu bawak gie kerja....bukannyer apapun....






walau macam manapun laptop ibu yang memang terbaik nie tetap ibu kenang jugak..yang banyak guna ayahlah...ibu sekali sekala aje.....cuma bila bergaduh ngan anak2 ibu gunalah laptop....ngehhhh


25 conteng-conteng:

Ila berkata...

betul tu,kecik dan senang bawak kan...

Lelord berkata...

Desktop rosak iois x beli yg baru ke zai

ch@ berkata...

kita tak pernah usung laptop gi mana-mana. hahaaa. kat opis ada pc sendiri. kat rmh je guna laptop. mls nak usung, lagi2 kena pikul pumping beg, adli, beg baju anak-anak. malas.

Sky Before Pinky berkata...

kalau nak kecik notebook je la.. erm..etul tak eak teman mengejanya..ehehe

erienz berkata...

wah bestnye, nnti kl rin pindah sana, kenalah bawak harta sendirilah yer...huhuhu...

LYAfrina berkata...

salam kak..lamanyer menyepi...

lps ni sngla nak on9 sokmo :-)

Kakzakie berkata...

Dah ada notebook yg ringan ini makin rancaklah berblog nampak gaya ye...

munna berkata...

munna kat rumah ada desktop je... kat ofis pun pakai desktop.... ni pun nak jeling2 juga notebook satu...

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

salam Zai..lama tak menyinggah sini...

Senanglah ada notebook..boleh online selalu.. ^^

Fieza79 berkata...

comel nya laptop...fieza pki notebook je sng nk usung ke mana2..tu pun jrg usung pun terperap je kt umah hahaaa...

.:fyzz:. berkata...

sangt suka notebook merah akak..sbb fyzz tersangt suka merah..

maszmadi berkata...

senang kan kalu dah ada sendiri punya...

|| NaFiRaa || berkata...

waahhh... lepas nih boleh aktif semula berblogging.. kikiki

eB ezrin berkata...

eB br nk bli pc sbb lappy dh kiok. hu3

~Siti Hajar~ berkata...

Wah! bestnyer ada notebook baru, kecik & merah menyala gitu, senang la nk usung pasni, leh la update blog sllu yer Zai....hehe

CheNamNam berkata...

wahhh best best dapat laptop baruu...merah lagikk..like jota-jota kalii...:)

senang lah dah ader laptop kak leh bawa kehulu kehilir dah pasni dan yg penting buleh selalu komen belog sayer...kehkehkehhh...

Citarasa Rinduan berkata...

notebook ayu pun dah lama majuk, 4 tahun dh berkhidmat...

kalau boleh nk cr yang harganya murah2.. heheh

umialya berkata...

kecil n ringan, senang nak usung ke sana ke mari

Nida berkata...

Seronoknya.... saya ni bilalah nak dapat cinta hati macam tu ye.... :)

~aSHa~ berkata...

senang nak di bawa ke mana2

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Kak Mirror pun sejak pakai netbook ni ringkas je nk packing2 gi memana.

Malaysia Everyday On Sales berkata...

Hi there. It's a really interesting site that you have there and I really love the posts on your lifestyle blogging. And of course, you do indeed have an adorable kid :)

Ok, just a quick introduction about myself. I am actually from everydayonsales.com and I have found your website thru google. We are a site that offers information on daily promotion / warehouse sales in Malaysia. I can see that you actually have a linkback to some other site and we are hoping that we can be part of your website, where we would actually want you include our link on your page. Of course you can visit our website www.everydayonsales.com and check us out. We can actually do a link exchange where I will list your site as a friend to everydayonsales and you website link will be put on our site. You will be part of the everydayonsales friends community :) in this link exchange and there will be many campaigns awaits for you.

Let us know whether this is possible and we Let us know whether this is possible and will communicate further on this. Do revert to me and if you do have any queries, let me know. Do hope to hear from you soon.

Regards
Chan @ www.everydayonsales.com (hy.chan@everydayonsales.com)

Tanpa Nama berkata...

WHOA!
It's the MEL BLOG- baby!
He's the COMEL!
Not to be confused with the COMSTUL BLOG and FOCK WORMS with EDWARD MEESE and CK!
WHOA!
It's the MEL BLOG- sugar!
Here's where you get CAKE - CUPCAKES- SOULPANCAKES!
And even LOADS of BEDGOSTS at COLLUMB!
It's the B4 " before " -30!
Not to be confused with BEVOR- BEFOR- CUNTS- TWATS!
WHOA!
It's the MEL BLOG- honey!
It's MELODY MAE- HILARY MELTON BUTCHER- NYE!
NYMONTY!
NYONDO!
CONYANDO!
DODONGO!
MATANDO!
SUMANDO!
CATES- PUSSIES- KITLERS!
LA SEAS!

Outbound di malang berkata...

salam gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

alahai ..comelnya...merah lagi..

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL