kalau dah namanyer manusia....

28.11.12

bila ibu fikirkan....bila kita bekerja kat mana-manapun sama aje....perangai stafnyer....ngan cara kerjanyer...so yang tak sama tanggungjawab n gaji aje... oleh itu, memang tak heranlan...ibu n segelintir staf akan mengalami perkara yang sama...suka menyampai...suka mengumpat...suka mengata....entahlah......

14 conteng-conteng:

Nieyl berkata...

Betul...
sbnrnyer kat mane2 pun same...
yang penting kite kena pandai jaga diri..:)

AMIIZAA berkata...

salams zai

lama tk singgah sini :)

fiza berkata...

Betu 3x.

mamalieyna berkata...

Setuju..eina kdg nk post n3 mcm ni..tp kt opis tu ada je pengskodeng..penyampai..herm...

Sabar jerlh..huu..

LYAfrina berkata...

itulah..lumrah manusia..

LYAfrina berkata...

itulah..lumrah manusia..

CuTeMiUt78 berkata...

salam..lama tak singgah sini... betul2 setuju2..

Umi Nazrah berkata...

salam singgah. cantik menarik design blog. purple. i like! ^_^

saifudin abu izzudin berkata...

nice day :)
hargailah hari kemaren,
mimpikanlah hari esok,
tetapi hiduplah untuk hari ini.
bagi-bagi motivasinya yaah...

http://www.nolimitadventure.com/

saifudin abu izzudin berkata...

nice day :)
hargailah hari kemaren,
mimpikanlah hari esok,
tetapi hiduplah untuk hari ini.
bagi-bagi motivasinya yaah...

http://www.nolimitadventure.com/

mama maman aka yana berkata...

biasa la.. kena banyak sabar.. :)

annsyz berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
annsyz berkata...

sis tumpang lalau. . Ada kontez. . nak join??
http://theannsyzstory.blogspot.com/2013/05/kontez-yo.html

tenku butang berkata...

hai.. salam kenal

follower ke : 788

done follow sini.. jom follow blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL