Hantu Kek Vs Cup Cake

26.4.10

Aku nak cupcakes penyet...walaupun ianyer penyet..tapi sedap....hehehe...aku teringat citer kat TV3 yang bertajuk Hantu Kek...dimana Yasmin Hani terlalu obses ngan cupcake sehinggakan menjadi makanan seharian..tak ade cupcake hidup umpama tidak bermakna...hehehe...

petang tadik masa buat audit..adelah staf yang menjual cupcake...so aku belilah dalam lima ketul ker bijik...maksudnyer cukuplah sorang satu cup makan...bila bawak balik...aku tak dapat makan sebab nabil makan dua cup...so aku terpaksa berkongsi ngan firas...bila nabilah balik skolah...makam satu cup...n then siap tanya lagi kat aku...sama ade aku nak makan ker tidak kek aku tu...aku kata aku blum makan lagi...so diorang nie sibuk mengendeng aku nak kan cupcake aku nyer plak...nampaknyer ibu kena oder lagi nie sebab tak cukup ataupun kena buat sendiri...klu buat sendiri entah sempat entah tidak...atau sedap ker tidak...hahaha....tapi ape2 pun tima kasih kat cikgu shasha kerana buat cupcake yang colorfull n sedap...siap ade upin n ipin lagi tu...


4 conteng-conteng:

Lelord berkata...

nak sketttt

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

cup cake mmg sedapkan.. :)

@e_da berkata...

saya nak belajar buat cupcake ni tp asik bertangguh.. sedap nampak kek tu...

Zaidah berkata...

lelord: bleh...sedap tau..

lily: betullah lily...cupcake memang sedap..

@e_da: zai pun belajar jugak tapi tak sempat aje...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL