kencing malam ker kencin petang...

26.4.10

aku geram sungguh bila dia kencing...sebab bukannyer kencing malam tapi kencin petang...petang semalam..aku perhatikan ape yang basah kat atas tilam nie...aku ingatkan drypers firas yang bocor ker ape ker...tapi rupanyer bila aku chekc nabil yang kencing...apa lagi aku membebellah...masa tu dia tengah tidur lenyak...agaknyer mimpi lah tu kot...sebab dia siap mengira lagi 1..2..3..masa tidur tu...kot2 berlumba sape kencing dulu kot...tu yang tilam aku yang dikencingnyer....habis lokos...nasib baiklah tilam tu bleh basuh..klu tak..tak tahu nak cakapdah...dahlah bila petang hujan..manalah aku nak jemur....memang mengamuk sakan aku...agaknyer dia nak lampin lagi agaknyer....gerammmmmmmmmmmm....


3 conteng-conteng:

iBu-Afif berkata...

mimpi basah tak???zai nak dapat menantu dah ni..anak teruna dah besaq..hehe...

Lelord berkata...

muahhahaha asik kencin jek

Zaidah berkata...

ibu afif: hehehe....nabil baru 5 tahun kekadang tu dia ade jugak citer kekawan kat tadika...dah bewaq dah dia...

lelord:nabil tu memang rajin kencing...klu mlm tu dia gie kencing..pastu bukannyer nak pakai suar...dibiarkan bird nyer kena angin...hahaha

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL