Jam baru...

11.4.10

smalam nabil n nabilah dapat jam baru...jam murah ajelah....sebab jam lama dah habis bateri...bebudak nie tak leh kita belikan dia jam yang mahal2 sebab nanti cepat rosak n kejap aje diorang nie pakai...


nabil nyer




ni kakak nyer... 


4 conteng-conteng:

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Comel lah kedua2 Jam tue..

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil berkata...

warghh canteknya jam.. iskk agak2 Aqil pn dh bleh tak ibu belikan jam?? HEHEHEHE

Ain berkata...

wowwww... jam ben 10!!

chantekkkk.....

anak pompuan zai macam rupa zai kan...hehehe

Zaidah berkata...

lily: memang comel tu yang ari nie jam ben 10 tu dah tak hdup dah lampunyer...

ibu aqil: bleh jugak klu nak belikan untuk aqil tapi jangan yang mahal2...sebab budak2 nie tak reti sayangkan barang lagi...

ain: memang cantik ain...klu tengok gambar memang rupa zai tapi klu dia duduk sbelah ayah dia...muka dia macam photostat daripada muka ayah...hehehe

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL