Kontes Pandanglah Lihatlah

18.4.10


sebenarnya dah lama dah aku nak join contest nie tapi aku masih tak tahu jawapannyer...apa yang dipandang dan dilihat sarah tu....so Mama Sarah @ Ain... zai berikan jawapannyer...sarah berasa teruja apabila ain bermain layang2 n layang2 tu naik tinggi...tu yang sarah pandang ke atas tu....betul ker...hehehe...

oklah kepada sesiapa yang hendak join contest ini blehlah klik kat sini....

4 conteng-conteng:

Ain berkata...

gud luck zai....

jawapannya rahasia.....

hehehe....

Ain berkata...

zai, gambar kontest ni kat n3 ain tau....

thank u...

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Good Luck Zai..

p/s: Zai..paloufLily pon x tau pakej yg mana ni..lily tau pakai jer.. :)..Hubby lily baru tau..tp dia keja plak nk tanya..
Tp yg lily tau P1 w1max beyond broadband..Connection mmg ok..laju..Klu ada prob. pon mmg diorg bgtau awal..

Zaidah berkata...

ain: ok ain...zai akan link balik...zai lupalah...hehehe

lily: zaia cuba tengok kat webpage dia ...klu ok..nak tukarlah pakej tu..

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL