Nabil punya kerja....

18.4.10

Hari nie aku memang nak darah ngan nabil...mana tak nyer...dia telah memecahkan kalkulator ayahnyer...manalah aku tak geram...habis bertaburan n tertanggal semua nombornyer....







Selepas tu dia buat hal lagi ....aku tahu niatnyer memang baik untuk bersedekah...tapi mcm tak kena plak...adeker dia bagi kucing makan ikan yang aku baru goreng...sbelah badan habis diberi makan kat kucing tu...padahal kucing tu ada tuannyer....aku kata " nabil tak bleh makan ikan sebab nabil dah bagi ikan tu kat kucing...so ikan untuk nabil dah tak ade lah" dia pandai plak menjawanb "cian kucing tu...dia lapar blum makan lagi...klu nabil tak bleh makan ikan...nabil tak nak makanlah...sebab ikan untuk nabil dah tak ade"




ape lagi aku bagikan hadiah sedas dua kat peha dia...geram aku tengok....

3 conteng-conteng:

Mazatul Azura Muhamad berkata...

Hahaha.. bagusnyer Nabil.. Kecik2 dah pandai simpati pada haiwan.. So Zai kenelah banyak2 bersabar..

Zaidah berkata...

kekadang tu dah tak sabar jugak...tu yang kena tu...sebab tu dia kata ibu garang macam harimau..klu ayah garang macam buaya...kah3..

Lynn Nasir berkata...

Allah dah tulis la semua tu akan berlaku..sabar ye mama nabil..kecian nabil kecik lg..hukhukhuk..

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL