Anugerah Saya Sayang Blog Awak....muahhhhh

19.5.10


aku dapat award lagi dari blog marsha atau Sporting Mummy...terima kasih yer marsha...bila aku dapat award nie..baru ku tahu rupanyer masih ade orang yang sayang kat aku...hehehe..bukanlah...kat blog aku...jangan nak perasanlah...  walaupun memang perasan...hahaha...so aku nak bagi award nie plak kat saper yerk....hmmmmmmmmmmmmmm nak check dulu...

mamaaerish
siti aishah sheikh ahmad
kasih suci
lyafrina
lilyqistinaolivia
maslina
ibuhakimhaikal
erin
ayu
lelord-najlaa
asmah
ummi affaf
ibu arifa
tinie
ain
aidacomei
siti



8 conteng-conteng:

mamaaerish@eb berkata...

alahai terharunyer... tq yer... eb amik ltk dlm video awards dulu yer... ader nama u tau... kalo free baru eb post n3...

tq again... muahhhhh3

joegrimjow berkata...

wawah
banyk btol yg da[at award ni
;)

Lelord berkata...

heheheh macehhhh

yanti isa berkata...

TQVM...kita pun dah tempah awards ..nanti kita bagi ye..tungguuuu

Zaidah berkata...

mamaaerish: eb jaga diri bebaik...dah sihat baru bleh buat n3 tau...

joegrimjow: klu bleh nak bagi katsemua orang...tapi tak bleh nak menaip semua...klu nak ambik pun bleh jugak..hehehe

lelord: sesama...muahhh

kak yan:zai nak tunggu award dari kak yan plak...pasti akan ku tunggu...bila tiba saat itu...

LYaFRINA berkata...

mekasih zai comel...

I LOVE U TOOO
&
U BLOG TO

Zaidah berkata...

lya: sesama lya...i luv u too...blog lia jugak...muahhh

IbuHakimHaikal berkata...

Tima kasih zai...i love your blog too....muaaahhhh.... ;)

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL