Pembedahan Mengeluarkan Cacing Sebanyak 3 Kilo Dalam Usus Kanak-Kanak

21.5.10

Setelah selesai pembedahan, keluarga kanak-kanak ini dipanggil. Begitu tau tentang keadaan anaknya, respon sang ayah ternyata tidak disangka-sangka : “Oh itu sudah biasa Doktor, anak saya sudah beberapa kali diberi ubat cacing, kalau berak bukan najisnya yang keluar, melainkan cacing semua.

10 conteng-conteng:

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

OMG!! X sanggup tgk..cam dh besar jer budak ni kan..blh plak c ayah bg respon cam tuh..huhu..

zue @ annaleeya berkata...

eeeee... geli tgk... byk tuh...

Ann berkata...

kat ner ni?

keciannyer dak ni.....

amraz_78 berkata...

salam saya link kan entry puan ke FB saya....harap tidak menjadi masalah..

Salam Ziarah :)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

oh alo.. kesiannya kat budak tu :(

maszmadi berkata...

eee geli.. ciannyer budak nie.. nauzubillahiminzaliq

~Siti Hajar~ berkata...

byknyer cacaing...takut plak sy tgk..

kesian bdk tu, kata bapanya dah bg mkn ubat cacing tp knpa byk sampai mcm tu yer...

mintak2 dijauhi la penyakit tu dr anak2 kita..AMIN

Ely Hasrul berkata...

pengsan!

anin berkata...

aaaaaaaaaaaaaaaaa...cacing???
cmana leh jadi gni

Nadia Dizarch berkata...

Ya Rabb!! Dah la besar-besar cacingnya! Ewwwwwwww!!! Tak sanggup!!



Nadia-ism: 'Hari Melukis Muhammad' bukan palsu. Nabi kita dihina terang-terangan diCNN!

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL