Tahniah !!!! Penghargaan untuk Cyber Mama...

19.5.10


aku dapat award lagi....sungguh terharu...kali nie award yang aku dapat daripada kak yan yang aku sayangi...cikgu yang penuh berdedikasi bagi mendidik anak bangsa agar berjaya...cewahhhh...tak gitu kak yan...comel sangat award nie...so aku dah dapat kebenaran daripada kak yan...dia dengan sukahati n relahati memberikan award nie untuk semua mereka yang bergelar ibu, mama, mak, mami, mummy dan umi cyber di alaf  baru nie.....hehehe...apa-apapun...thanks a lot to kak yan...jom kita pakat reramai serang blog kak yan...

7 conteng-conteng:

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

salam
ayu angkat tangan tanda nak angkut award nie//kikiki

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Mmg sgt comel lah Award tu.. :)

Zaidah berkata...

ayu: dipersilakan...ambik..

lily: ambik tau..jangan tak ambik..comel...

erienz berkata...

akak...kite x leh ambiklah yerk..tolong buat award utk aku kak..yang lom ada rezeki untuk menimang cahaya mata...huhuhu

maszmadi berkata...

uih!! cute nyer, siap kapet merah lagik..

Zaidah berkata...

erienz:nanti aku buatkan award blogger comel....nak tak...senyum skit..

maszmadi: memang cute...comelkan...

yanti isa berkata...

zai ... bagi je kat member2 cyber mom yang lain .. nanti depa boleh mai jengah blog akak pulak .

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL