Beli burger dapat DVD lucah percuma

18.6.10

Tengah lapar...tapi malas nak gie carik kedai makan...nak tunggu tukang masak ambik pesanan lambatlah...terpandanglah stall burger...sekali sekala makan burger letak mayonis sedap jugakkan...order burger special punyer...mesti terangkat...tapi yang menghairankan..dapat DVD percuma plak...nie marketing plan ker supaya burgernyer laku...klu DVD Upin n Ipin ok jugak...tapi nie DVD blue....ape kehernyer...hahahah...



DRIFFIELD - Polis England merampas sebuah karavan burger dan menangkap dua lelaki selepas menerima aduan daripada penduduk di Driffield, Yorkshire Timur berhubung tawaran percuma cakera video digital (DVD) lucah bagi pembelian burger dan minuman keras, lapor sebuah akhbar semalam.

Seorang pegawai polis, Sarjan Dave Jenkins berkata, dua lelaki itu ditahan semasa berada di dalam karavan tersebut tetapi mereka dibebaskan dengan ikat jamin selepas keterangan diambil untuk membantu siasatan di sini.

Penduduk mendakwa setiap pelanggan yang membeli sama ada kebab, burger, bir dan kentang goreng dengan pembelian lebih daripada £5 (RM24) akan mendapat sekeping DVD lucah secara percuma dan dibenarkan menontonnya di dalam karavan berkenaan.

Sasaran pelanggan peniaga itu ialah golongan lelaki yang keluar dari kelab dan pub.

"Van ini sudah beroperasi sejak dua minggu dan beberapa pegawai kami menyamar untuk mencari kepastian sebelum kami melancarkan operasi merampas karavan itu pada malam Sabtu lalu," kata Jenkins. - Agensi

5 conteng-conteng:

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Adeii..mcm2 jer strategi utk menarik pelanggan....
Nasib bukan kat M'sia..

Zaidah berkata...

lily: tulah strategik namanyer....asalkan dapat pelanggan...

lily azliyana @ mama zara berkata...

iskk..terkejut tgk topik tadi. ingat jadik kat mesia..hehe

Zaidah berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Zaidah berkata...

mama zara: kat luar negara....kat sini berani buat macam tu...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL