Berjumpa ngan Rakan Blogger

4.6.10

Tengahari tadik aku ker IKM, Larkin untuk bertemu dengan rakan blogger kita semua...sape lagi yang comel lagi cantik n anggun... ibuhakimhaikal ....comelnyer orangnyer n sedap mata memandang...aku gie sana untuk mendapatkan barang yang aku tempah kat dia...supplement untuk ibu yang BF....so aku ucapkan ribuan terima kasih kepada hasmah...tak sangka akhirnyer kita berjumpa jugak di dunia realiti....hehehe...dalam perjumpaan yang sekejap lagi di tengah cuaca panas...sempatlah jugak snap beberapa keping gambar.....



comel tak kita orang...jangan jeles tau...

6 conteng-conteng:

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

comel2..
nama blog pon comel
mestila comel.wehehhe *cuba kira brapa perkataan comel* agagaga

Zaidah berkata...

rose:hahahaha....1001x1001 berapa erk...hehehe

~Siti Hajar~ berkata...

jumpa di dunia realiti yer..bestnye!

*mmg comel kedua2nya..

peaNut berkata...

comel comel comel..hikhik..anyway,,salam kenal ye akak...nnti visit blog peanut lak...peanut follow akak k..
http://missbean88.blogspot.com

ibu_Arifa berkata...

haa..kak zai dah jumpa dia..tak aci..
jelesnyer..bila kita nak jumpa pulak kak zai?

IbuHakimHaikal berkata...

Salam kak zai..hari ni br dpt online..tak sangka sgt dpt jumpa kak zai..selama ni jumpa dlm blog je..hehe...walaupun dpt jumpa kejap je tp mesra sgt dah mcm kenal lama dah..kawan2 kak zai pun spoting sgt..saya harap supplement tu dpt membantu kak zai.. ;)

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL