Demam....Cian Nabilah...

5.6.10

Hari semalam Nabilah demam...so tak gie sekolah....masa balik sekolah petang khamis...dia terbaring aje...dia kata kepala dia pening....so aku agak mesti kena hujan ker atau dia main panas....aku rasa kat dahi dia....panas...demamlah nie....

semalam aku gie hantar klinik....banyaknyer ubat doktor bagi....suhu dia 39...kena masuk ubat bontot...aku nak ambik gambar pun dia tak nak...lastnyer dapat jugak curik satu gambar dia..



hari nie tengok dah ok dah...dah ketawa2 dah...klu demam melepek aje kat bilik...manjanyer sampai tak bleh jalan...terpaksalah asben aku dukung dia...nak aku dukung...memang tak larat...

ok tu aje untuk n3 hari nie....TBC yer...

5 conteng-conteng:

yanti isa berkata...

get well soon ye .. boleh bercuti puas-puas.

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

alahai..siannya,,,,,,,,,,,,nabila..

sampai merah bibirnya..sure panas sangat suhu badanya..

hope sembuh segera...amin

ibu_Arifa berkata...

semoga cepat sembuh yer Nabila..fuanggg!!

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Sian Nabilah..
Msuim demam kut sekrg nih..
Qis pon demam + selesma + batuk..berjangkit dari lily lah ni..Tp hari ni dh ok sket..

Semoga Nabila cepat sembuh yer..!!

Zaidah berkata...

kak yan: insya Allah...terima kasih

rahayu: alhamdulillah...hari nie dia dah ok dah skit....

ibu arifa: terima kasih auntie....

lily: memang musim panas...pastu tetiba hujan tu yang dia tak tahan tu demam...nie dah ok dah...nak makan memacam..layankan aje...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL