Bila Buaya dan Harimau Berkahwin....

18.6.10

bila buaya n harimau berkahwin....apa yang korang fikirkan.....


harimau


buaya

tapi itu yang terjadik kat aku...bila
anak aku kata "ibu macam harimau..."
aku tanya "kenapa macam harimau plak"
anak aku "yerlah...ibu garang mcm harimau"
aku "habis tu ayah macam ape plak?"
anak aku "ayah garang macam buaya..."
hahahahaha...................

klu mcam tu samalah jugak diibaratkan harimau kahwin ngan buaya....hahahaha....korang jangan mare yer...mintak maaf...aku just nak releasekan kepala hotak aku nie...

5 conteng-conteng:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

ekekeke anak buaya + harimau

MAMASYAZA berkata...

kengkadang anak akak pun cakap camtu, garang sangat mama ni, sekali sekala naik angin, apa salahnyekan, buang lemak tepu kat badan bebudak bertigas tu

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

hahaha...klakarlah anak Zai nih..
sama kan ibu ngan harimau..Mesti Zai nih garang...hiks.. :D

Zaidah berkata...

tinie: so zai n asben bapak n ibu harimau....hehehe


mamasyaza:memang...kekadang memang hangin satu badan tengok diorang nyer gelagat...

lily: memang garang ngan diorang...klu buat salah memang kena marah...klu ok..akak memang ok...jangan buat salah memang mengamuk...

kasih suci berkata...

hahaha...budak2...layan je la..hikhik

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL