Melihat Dunia daripada Kaca Mata Kambing.....

7.6.10

bagi melayan keboringan opismate aku n aku sekali ditengahari ...diorang telah membincangkan satu isu yang aku rasakan agak boleh di ketengahkan...aku just nak pandangan korang tentang tajuk di atas....



1. salah satu dari sudut kemasyarakatan n sosial...di mana dari kaca mata kambing apabila melihat dunia adalah sape yang kuat dialah yang akan menjadik ketua ...ketua kambing....so apa pandangan korang daripada sudut yang berlainan mengikut kaca mata kambing....

2. sudut seks...kita lihat kambing jantan akan 'buat' kepada memana kambing betina yang dia suka ....ade tak manusia yang macam tu...mungkin manusia menggunakan cara yang berbeza...so dari kaca mata kambing...tentulah dia berfikir "manusia niepun dah sama macam aku.....memang nak jadik kambing macam aku ker...?"

3. korang fikirlah sendiri...cayokkkkkkkkk


2 conteng-conteng:

Mama Hanim berkata...

kih3..lawak btul..

*ni blog baru saya.. sila link jika sudi ye zai..hehe..

http://langkahseiringan.blogspot.com

LYaFRINA berkata...

hehehheheheh.. mcm2 lerr..

x boh jd kambing!!!

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL