Kasut Pertama Untuknya.... :)

24.8.10

untuk raya nie aku belikan kasut PERTAMA untuk firas...sebab sebelum nie dia hanya memakai kasut abang dia n sekali sekali memakai kasut pemberian mak haqq terima kasih mak haqq .....tak tahu sesuai ker tidak...tapi yang penting firas happy sebab bila dia pakai kasut n buat berjalan akan keluar lampu yang berwarna-warni kat tapat kasut tu...hehehe...









" cantiklah tu kasut tu ibu...terima kasih ibu...muahhhhhhh"

32 conteng-conteng:

Fieza79 berkata...

lawa la kasut tu zai...fieza punya taste gak tu kalo beli kasut anak2...lawo2..!

Zaidah berkata...

Fieza79: terima kasih fieza....zai yang pilih..biar nampak dah macam orang besar skit...

mohd syafiq berkata...

hehe..pemberian seorang ibu xpernah salah.semuanya demi kepentingan anak..

kmieja berkata...

cantekkkkkk:):)tuannya pon handsome:):)

Naseemah Sharieff berkata...

eiii geramnye...cium byk2 kali pun tak puas...hehehe

LyNn HaMzAh berkata...

sesuai sangat kasut tu dgn pemakainya...hehehe...

AngahSayang2314 berkata...

salam ramadhan

biasa la budak memang suka ngan benda yg lip lap.. lagi lah dia xcited kan.. zaidah..

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

wahhh.segaknye
rafiq jugak lom ade kasut
bkn ibu dia tamo beli
tapi sbb rafiq suka bukak kasut..last2 ibu dia maleh nakbelikan dah

mamalieyna berkata...

waah cumellah kasut firas...tmbh encem la time raya nnti nih! arif ni, dh lama tak pakai kasut..rasa cam tak muat dh kasut yg dibeli tu..huhu...raya pakai sandel jerlah..ekeke..

smile yg sweet!

Mama Hanim II berkata...

wah2..cantik tu, kena plak dgn pemakainya yg cute kan.. makin segak la raya ni..

GAMBAR ANAK INTAN SARAFINA

az rina a.k.a jaijina berkata...

wah, comei sungguh kasut firas tu..mmg raya sakan ler firas tahun ni ek..leh kutip $$ raya banyak²..

Hamizah berkata...

sukanya dia dapat kasut baru..

Naimatul Hafizah Nor Rodin berkata...

cantik kasut utk firas. mesti comel kalau firas bergaya dgn kasut tu ...

Zaidah berkata...

mohd syafiq: ape yang dipilih ibu merupakan pilihan yang terbaik untuk anak..

Zaidah berkata...

kmieja: terima kasih auntie mieja...

Zaidah berkata...

Naseemah Sharieff : memang suka cium bebudak...

LYaFRINA berkata...

WAA.. COMELLA KASUT TU.. SPORTY N SEMPOI JE.. MMG CUTE!!

Zaidah berkata...

LyNn HaMzAh: terima kasih ....

Zaidah berkata...

AngahSayang2314 : tulah yang dia suka lip lap2 tu...tapi masa nak carikan saiz memang susah...dia keraskan aje kakinyer...huhuhu

Zaidah berkata...

rose --{@ ibuRafiq @}-- : memula firas suka jugak bukak kasut...sebab bila pakai kasut dia tak nak jalan...dia bleh merangkak....

Zaidah berkata...

mamalieyna: bebudak yang seronok nak raya kita ikutkan aje...alah ciannyer ayep kena pakai sandel...kaki diorang nie kejap aje besar sebab tu kejap dah tak muat...

Zaidah berkata...

Mama Hanim II: terima kasih auntie... :))

Zaidah berkata...

az rina a.k.a jaijina : bleh....nanti firas ajak ibu gie kutip duit raya bebanyak...dah pandai jalan blehlah beraya sakan.hehehe

Zaidah berkata...

Hamizah: memang suka sangat auntie

Zaidah berkata...

Naimatul Hafizah Nor Rodin: anak comel ibu...hehehe

Zaidah berkata...

LYaFRINA : terima kasih auntie..ibu yang belikan mestilah cute....ngehhhhh

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

kasut tu cantik sangatlah kak zaidah...

|| NaFiRaa || berkata...

kasut budak2 lawa2kan.. tapi harga mahal sgt.. dah lah leh pakai kejap jek.. pastu x muat dah~

Ain berkata...

cantiknya kasut firas....

pandai mama firas pilihkan....

Zaidah berkata...

Siti Ruhayu Ab Rahman: terima kasih ayu....buat pakai2 waktu raya nanti

Zaidah berkata...

|| NaFiRaa || : buat meriah untuk raya...kasut budak memang mahal....mana ade dapat RM20.00 sandel kita memang dapat...huhuhu

Zaidah berkata...

Ain: kembang semangkuk..hahahaha....terima kasih ain....

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL