Kekadang Korang Pernah Rasa Tak......

25.10.10

Selamat bertugas semula dihari pertama diminggu yang ke lima dalam bulan Oktober 2010.... Maknanyer lebih kurang dua bulan lagi kita akan melangkah ke thn 2011...sekejap masa beredar meninggalkan kita....

Bila korang membuat sesuatu kerja yang rutin...kekadang korang pernah tak rasa stress n bosan nak buat kerja...menyebabkan korang kekadang rasa macam nak berhenti kerja n carik kerja lain...

Dan kekadang korang akan rasa macam malas nak pergi kerja...rasa nak bangun lewat aje....dan motivasi turun....tetapi adekalanyer korang rasa seronok untuk bekerja dan bila buat kerja rasa sekejap aje dah petang...kerana betapa seronoknyer membuat kerja...


mesti korang pernah rasakan...macam itulah yang aku rasa sekarang nie...kekadang aku rasa macam nak berhenti kerja duduk rumah n jaga anak2...bleh baring...tidur ...kuang lentang ...n melantak sesuka hati...hohohoho

24 conteng-conteng:

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

pernah gak rasa..tapi bila pikir mcm2 nak kene bayar..terus stop berangan nak benti..wekkeke

idah @mama izzya berkata...

kdg2 idah pun rase malas nak bangun pg pegi keje..huhuhu
kdg2 rase bosan xde keje kat opis..melangut dgn fb ajer..(gaji buto)
rase nak berenti tp cam sayang plk..

Fieza79 berkata...

penah rasa zai..biasa la tu nama pon mainan perasaan hehe...

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

saya sebelum kawen kerja,pastu berhenti..pastu kerja semula..dan sekarang di doha mmg duk umah je.Pada saya baik jelah kerja,mmg kurang penat dari duk umah.Tak dapat tido pun siang..mana ada kuak lentang,kerja tak putus2.kalau kerja dulu ada gak masa rehat sejam tu,klu tak mkn,leh tidokat opis..huhuhu

p@kcikLie berkata...

penah rasa, tapi pk yg best2 je..klu berenti keja nt boring plak..so layan jer.

lydzar berkata...

selalu je rasa..biasa la kan, tu tandanya we need rest! apply cuti jom :)

Ain berkata...

ikutkan hati mmg nak berhenti dan duk kat rumah jer, tapi bila fikirkan banyak benda perlukan duit, terpaksa la pendamkan ajer....

huhuhu...

LYaFRINA berkata...

sokmo rasa g2.. tp bila duk rmh boring sgt & xde sumber nk support suami kita..

apa2 pun harus kuatkan juga semgat walaupun xde semangat.. bosan n mcm2 rasa lg..

CT berkata...

Biasalah tu...tapi nek keja..nak keja...hi3

az rina a.k.a jaijina berkata...

samelah zai, kadang² macam nak benti pon hadooo..tpi kalau benti boring plak, haisyyy..

rasa ku itu rasa mu..

AngahSayang2314 berkata...

kak zai betul tue?? kadang2 ada gak macam tue hehehe

terima kasih yee atas ucapan tue hehehe

mamalieyna berkata...

ohho pernah sesangat..semalam eina ada keluhan semacam ini..huhu...sometimes rasa nak dok rumah lg best..

but sometimes bila fikir n tenung lebih2 sket..better bekerja dr lepak2 kt umah jer..alahai..

Zaidah berkata...

@rose --{@ ibuRafiq @}-- btul tu rose...bi;a fikir komitmen banyak terus padam nak berhenti...

Zaidah berkata...

@idah @mama izzya kekadang memang ade rasa macam tu bila tak ade kerja...

Zaidah berkata...

@Fieza79 jangan dilayan betul tak...hehehe

Zaidah berkata...

@Lydia Miza(Aidyl Azim) duduk kat rumah sebenarnyer lagi penat daripada kita gie kerja...kerja tak pernah nak habiskan klu kat rumah

Zaidah berkata...

@p@kcikLie duduk kat rumah seminggu dua aje best...pastu mulalah boring..

Zaidah berkata...

@lydzarbetullah lydzar...apa kita gie bercuti restkan kepala hotak kita nie...

Zaidah berkata...

@Ain klulah kita nie kaya n banyak duit memang malas nak kerja...

Zaidah berkata...

@LYaFRINA betul tu lya...kena kuatkan semangat...tak bleh nak harapkan somi ajekan...tak cukuplah plak

Zaidah berkata...

@CT berkerja sekuatnyer...

Zaidah berkata...

@az rina a.k.a jaijina so kenalah gie kerja...

Zaidah berkata...

@AngahSayang2314 sesama angah....memang semua orang ade perasaan macam tu sekali sekala..layan ajelah

Zaidah berkata...

@mamalieyna ikutkan hati memang nak lepak kat rumah...betul eina bila kita renung balik...baik gielah kerja..dpt duit...hehehe

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL