Keranamu Keluang Man

29.10.10

Hati Terpaut  kerana kecomelannyer....telah jatuh cinta dengan kecantikkan....telah terpukau dengan suaranyer yang lemak merdu lagi berkrim ......hanya lagu yang sentiasa bermain dibibirnyer sebagai tanda menyukai dan sayangnyer kepada gadis tersebut...tapi klu dibandingkan daripada faktor lain...siapalah dirinyer yang memang tak sempurna.....hanya menyimpan perasaan di dalam hati tanpa diluahkan...walaupun kadangkala memakan diri...ini semuanyer KERANAMU KELUANG MAN

korang mesti pernah tengok citer Keluang Man....masa kecik2 akupun tengok jugak sebab adik aku suka tengok citer superhero version melayu tu...layankan ajelah...



dia 
bagai seorang pahlawan 
menjadi pembela 

pada yg tiada upaya 
dengan ketangkasan 
langkah pergerakannya 
menewaskan musuh 
yang membuat angkara 
dialah satria 
biar pun dimana jua 
dia datang dikala malam tiba 
melakukan tugas mulia 
didesa juga dikota 
dia akan memberikan bantunya 
demi hidup aman sejahtera 

keluang man3x 




oleh itu dipersilakan persembahan yang akan disampaikan oleh AINAN TASNEEM





6 conteng-conteng:

|| NaFiRaa || berkata...

sekarang nih pon layan lagi citer kluang man.. sonok tengok citer nih..x boring~

mamalieyna berkata...

yuhuu singgh petang! singgh xpress..huhu..bz la ari ni..happy weekend! ^_^

rATu kEBaYA berkata...

hehe.. memang suka citer tu..

sarah-najwan berkata...

ni citer katun masa dolo2 kan..masa saya dok ngaji u lagi..hehe..

Ain berkata...

ain tak pernah tengok citer keluang man...

huhuhu...

YanDarwisy berkata...

citer katun melayu lam tuh...lagu dia x bleh bla, x silap kisya nyanyi tu

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL