Bayi mati dibasuh dengan baju kotor

9.11.10


Macam manalah gamatnyer bayi bleh diletakkan dalam mesin basuh....kesihannyer...



BARTLESVILLE, (Oklahoma): Seorang bayi perempuan berusia 10 hari mati selepas dimasukkan dalam mesin basuh yang berputar.

Ibu bayi terbabit, Lyndsey Fiddler memasukkan bayinya bersama baju kotor ke dalam mesin basuh sebelum memulakan operasi membasuh. Bayi itu berada di dalam mesin basuh yang dipenuhi baju kotor selama 40 minit sebelum ditemui. Seorang anggota keluarga yang datang mengunjungi Lyndsey menemui wanita itu tidak sedarkan diri dan bayinya pula, Maggie May hilang.


Dia mendengar bunyi aneh daripada mesin basuh itu dan apabila membukanya, dia menemui tubuh Maggie yang sudah penyek bercampur dengan baju yang dibasuh. Kematian mengerikan di Bartlesville, Oklahoma itu menyebabkan petugas kecemasan dan anggota polis yang bergegas ke tempat kejadian menangis. - Agensi

26 conteng-conteng:

@e_da berkata...

aduhaiii kesiannya.. nape la sampai mcm tu...

sarah-najwan berkata...

ya allah...ibu2 semua termasuk saya..kene prihatin kan..anak2 ni kdg2 kita xsedar..tiba muncul kat belakng..huhu

mummy_ayu berkata...

ya allah..sedihnya.....macam mana la leh jadi mcm tu...sian baby tu..

Ain berkata...

memang ibu dia sengaja masukkan dalam WM tu ke?

malangnya nasib baby tu...huhuhu

lydzar berkata...

mmg ibu dia sengaja kan, budak ni baru berapa hari je umur dia..takkan la dia reti nk gerak sendiri..

ibu itu kejam!

~Siti Hajar~ berkata...

kejadian ni sgaja @ tak?
mmg sedih la kejadian camni, kita sbg ibu xblh alpa walau seketika kan?..
smga jd pengajaran pd kita semua

az rina a.k.a jaijina berkata...

YA AMPUN, KENAPA JADI MACAM NI? GILE KE HAPE? MINTAKLAH DIJAUHKAN BENDA² MACAM NI..

Amy Syaquena berkata...

subahanaallah,asal la kejam sangat manusia macam nie , apa la salah bayi tue..sedihnya..

Adlina Husaini berkata...

lah kesiannya...cuai sungguh mak budak tu


*salam ziarah dari familysempoi ^_^

Fieza79 berkata...

ya allah mcm mana la leh tk perasan bayi tu g masuk lam mesin..kesian nyaa...

|| NaFiRaa || berkata...

ya Allah.. sedihnye.. mesti x perasan anak masuk dalam mesin basuh tu kan~

eT berkata...

dasat tol..
nape la dia leh fikir nk basuh anak dia dlm mesin tuh...ishh..ish..

CLICK LA KALO RAJIN :) TQ

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

LOL..keciannye bayi tue.mak dia tue dah giler atau strees agknye.

ada petua tentang stress di tmepat kerja?? kalau ada...bg ler kat blog k?

Zaidah berkata...

@@e_daibunyer sakit mental..

Zaidah berkata...

@sarah-najwan kena pantau

Zaidah berkata...

@mummy_ayu ibunyer sakit so agaknyer main hentam ajelah ingatkan kain kot

Zaidah berkata...

@Ain entahlah ain...

Zaidah berkata...

@lydzar klu tak nak pun kasiklah kat orang...

Zaidah berkata...

@~Siti Hajar~ so memang kena berhati2..

Zaidah berkata...

@az rina a.k.a jaijinarasanyer mak dia ade masalah mental

Zaidah berkata...

@Amy Syaquenatak dapat bayangkan baby tu hancur kat dalam mesin basuh

Zaidah berkata...

@Adlina Husainimak dia macam sengaja nak bunuh anaknyer kot..

Zaidah berkata...

@Fieza79 sengaja dimasukkan

Zaidah berkata...

@|| NaFiRaa || tau buat2 tak perasan...

Zaidah berkata...

@eT entahlah..ingat baju ker..

Zaidah berkata...

@..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. ha'ah lah...suruh mak dia baca kat blog mama adam kan...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL