Adam 18 bulan....

27.12.10


Umur Adam sekarang dah 18 bulan...so baru aje menerima suntikan pada mulanyer aku ingatkan adam tak demam...rupanyer demam jugak...tapi tak lama....satu hari aje....so sekarang nie adam dah pandai melawan balik klu kita ambik barang dia...dah pandai menyebut 'min' sambil menyapu muka....dan memacam lagi...dan yang paling aku tak larat sekarang nie...adam semakin rajin mengemas...huhuhuhu.....






Suka tersenyum....






Layankan ajelah...saat boringlah tu....semasa di klinik












Kesan kena cucuk....bengkak n merah sehinggakan bekas BCG pun Nampak bengkak... 





12 conteng-conteng:

~Miss Sukasih~ berkata...

comel nyer adam nie..nanti dah besar nak jadi ape..=)semoga membesar dgn baik..

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

aduiii takutnyee
next month rafiq lak..wuwuwuuuuuuu
omak eh lak lebey2 takut
eheheh

makin comel adam..namnpaknye nama baru dia serasi la tu kan..alhamdulillah..:-)

MamaYatie berkata...

next month turn mysara plak..hehe..cian adam smp demam yer..takper la, last punya dah pun!

cik puan akish berkata...

alor shian...takpe..adam budak yg kuatkan...=)

LYaFRINA berkata...

dah nak masuk 2 tahun yer....
harap, adam x demam ye

AngahSayang2314 berkata...

kiranya anak kak zai sebaya ngan anak angah la yer

Zaidah berkata...

@~Miss Sukasih~terima kasih auntie...besar nanti nak jadik insan yang berguna kepada ibu n ayah serta agama...

Zaidah berkata...

@rose --{@ ibuRafiq @}--ha'ah rose....dia yang nak kena cucuk...maknyer yang seriau....alhamdulillah semenjak tukar nama nie...dia sihat...cuma demam sesikit ajelah tak macam dulu sebulan dua tiga kali demam

Zaidah berkata...

@MamaYatiebetul tu mama yatie...tapi adam demam skit aje...masih bleh main2

Zaidah berkata...

@LYaFRINAinsya allah...doakan semoga adam semakin sihat...amin...

Zaidah berkata...

@AngahSayang2314lebih kurang macam tulah angah....hehehe

Zaidah berkata...

@cik puan akishbetul tu...adam akan membesar untuk menjadik sebagai juara...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL