Aku Mendapat Blog Tercomel...Terima Kasih

22.12.10

Photobucket

aku dapat award yang diberikan oleh seorang mama yang sangat baik hati...iaitu Lelord a.k.a Mama Najlaa....terima kasih kerana bagi award kat zai....

bila dapat award nie mulalah riak n merasakan memang blog aku tu comel...huwaaaaaaa.....so aku tak nak riak sensorang...aku nak bagi keriakan blog comel nie kepada rakan blogger aku...sape yerk....aku nak bagi semua rakan blogger yang mengenali diri ini...jangan malu n segan untuk ambil award nie yer...


7 conteng-conteng:

az rina a.k.a jaijina berkata...

mmg zai layak dapat award ni..blog zai mmg comei..

bArdbOO berkata...

blog ni mmg comel pon.. =)

Zaidah berkata...

@az rina a.k.a jaijinamalunyer....terima kasih rina....

p/s merah padam den...

Zaidah berkata...

@bArdbOOterima kasih...tahu tak ape...hehehe

Adibah Sharudin berkata...

layakk . :)

|| NaFiRaa || berkata...

belog ini memang layak dapat award tuh.. memang comel sgt2!!

inumatin berkata...

mmg comel pun :-)

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL