Tolong Rakan......

1.12.10

Semalam internet kat opis tak dok....so takleh lah nak bw...hari tengok pepagi dah ade...alhamdulillah...tapi hari nie ade sedikit bzlah plak....huhuhu.....hari isnin singgah kejap2 aje kat blog kesayangan nie...muahhhhh....

bukannyer ape saja aje nak bagitau tolong rakan blogger yang sama opis tu... Pn. Erin makeover dianyer blog...akunie pun bukannyer pandai sangat...buat ajelah sekadar apa yang aku tahu aku tepek aje kat blog dia...dianyer tema warna merah....klu ada yang tak puas hati jangan segan bagitau tau....jomlah kekawan tengok kat blog Erin nie....klu nak komen pun bleh jugak...aku tak marah....

erin

asam pedas...sedappppp tapi pedas...

so sebagai berterima kasih kat aku...semalam Erin belanja aku makan kat Warong 60an....asam pedas ikan sembilang....terima kasih Erin...lain kali bleh belanja akak lagi.....JOM GIE BLOG ERIN ....

11 conteng-conteng:

shila ariff berkata...

tghari gini, tgk asam pedas tuh wat kecur air liur jah....hehehehe..

p/s: ngidam plak asam pedas n.9, mana nak cari kat kuantan nih!!!..hehehe..

AshAnas berkata...

terliur plak tgk asam pedas tu...

lydzar berkata...

ikan sembilang ni rupa dia mcm ikan keli tu ke eh?

hehe saya buta ikan :P

aiDieNa berkata...

Wah.. ada bakat makeover blog rhopernyer.. jom kita terjah blog erin!

Amy Syaquena berkata...

salam..

aduh baru lopeh makan , tengok gulai tue lapaw balik ha...

Zaidah berkata...

@shila ariffklu ngidam mesti kena carik nie...nun jauh tu...

Zaidah berkata...

@AshAnaskena buat tu...ehehe

Zaidah berkata...

@aiDieNaha'ah...macam ikan keli...tapi dia ikan laut...

Zaidah berkata...

@aiDieNa jomlah terjah reramai...

Zaidah berkata...

@Amy Syaquenatapi ikan sembilang masak lemak cili api letak nenas tak ade...

erienz berkata...

10Qkak zai...sayang kamu...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL