Pakaian Rasulullah....

16.2.11

Baru balik dari audit....cuaca kat luarpun panas....tengahari tadik dapat jugak bercakap ngan mieja a.k.a memorisusuanku banyak hal yang ditanya kat mieja ..terima kasih kat mieja kerana sudi melayan zai....tak sangka dapat bercakap ngan mieja memang tak sempat nak BW lagi...harap maaf...

Semalam sambutan Maulidul Rasul...so aku bawakkan n3 tentang gambar pakaian Rasulullah.....



Sandal @ Capal



Serban


Jubah Dan Tongkat




Mangkuk


Cop Mohor Islam


Rambut Dan Gigi


Bekas Tapak Kaki




Kunci Kaabah Zaman Rasullullah

Panji Perjuangan

Busur Panah

Topi Perang Besi

Pedang


Surat Utusan

Pintu Emas Makam

Tuntutlah Agama Islam selagi kita masih hidup
kerana Agama Islam akan pastikan kita terus
"hidup" di syuga akhirat.

5 conteng-conteng:

|| NaFiRaa || berkata...

wahhh.. sangat menakjubkan~ terima kasih atas info dan gambar2.. kalo x de n3 nih..mesti malas nak carik sendirik..hehehe

Amiizaa2001 berkata...

salamss zai
waahhh menariknyaa....tang tapak kaki tu...dah ada rupanya teknik tu zaman nabi.....:)

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Sgt menakjubkan..

Adyshariz berkata...

ader yg aku tgok kat pusat islam masa umo aku 13 tahun dulu..sronok tgok tau..insaf rasanya

mamalieyna berkata...

menakjbkan~ thanks sudi share info~

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL