Mengorat Dengan Air Kencing

8.3.11

Memacam cara nak mengorat ....ade yang mengeyit mata..ada plak mintak no. phone...atau ngan chatting....dan tak kurang ade jugak mengorat yang cara pelik..iaitu menggunakan air kencing pun ade.....adaiiii.....





Monyet capuchin jantan ternyata mempunyai cara tersendiri untuk menarik perhatian monyet betina iaitu dengan menggunakan urine atau dalam bahasa melayunya air kencing. Caranya, mereka kencing di tangan, lalu air kencing tersebut dipakai untuk ‘cuci-tangan’ setelah itu digosok-gosokan ke bulunya. Melalui aroma air kencing inilah monyet jantan mengirim 'pesan' kepada para betina bahawa mereka masih single dan siap berpacaran 

10 conteng-conteng:

CiK Jue aka ibu FarisYah berkata...

macam2 ..guna air kencing pun boleh mengorat

J.M.R berkata...

pengotor nyer monyet..hahahah

ainnoraini berkata...

itu mcm kaaa kalau mahu gorat..

mcm2 cara ye..nk mengorat ni...

Miss Annaz berkata...

nasib baik dorang tu golongan haiwan..
klu manusia mmg tak laku org cam tu..
pengotor...

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

ooo ku pikir manusia tadi..
takpelah..dah nama pon natang...ehehhe

bardboo berkata...

oh monyet rupanya..ingatkan manusia..hehe..


Jom Lawat: Blog Bardboo
Hadiah Menarik Untuk Yang Tersayang

mamaqari berkata...

owh...cani ye cinta monyet..heheheh

mamalieyna berkata...

oooh monyet ghupenye..hehe..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata...

heheh, kotor la cara binatang ni ngorat.. heheheh, apadaaaa...
agak2.. kencing sape plg mucyukkk die plg macho kot, hahahahah.. ;-)

♥ Che NamNam ♥ berkata...

hahaha nasib monyet kalau orang mau hancenggg satu kawasan tuhh..awek pon larik mencanak..hahaha..

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL