Genap Sudah Usiamu.....

20.6.11

Selamat Ulang Tahun yang Ke 2 untuk Muhammad Firas aka Adam....ini bermakna sudah 2 tahun dah ibu susukan Adam ngan susu ibu....dan ibu akan teruskan susukan Adam sehingga mana yang Adam mahu....

Perkembangan Adam setelah genap usia Adam 2 tahun iaitu hari ini....

1. Tabiat menggigit masih lagi....
2. Belum pandai sangat bercakap.....cuma sepatah2 ayat.....itupun ambik suku kata hujung aje...contohnyer klu sedap...Adam akan sebut 'dap'
3. Pantang abang atau kakak usik Adam akan marah n pukul balik...
4. Pantang gie kedai mesti nak carik 'ball'....
5. Segala barang yang Adam pegang tak bleh diambik atau dirampas...Adam akan mengamuk...
6. Klu nak susu ....ibu tak hiraukan habis kain2 ibu ditarik....sambil berguling2...
7. Klu nampak abang n kakak gie kedai ngan ayah...Adam nak ikut jugak...klu tak bagi mengamuk...
8. Dah pandai bukak baju n seluar sendiri bila disuruh mandi.....
9.Makanpun dah tak mahu ibu suapkan...klu makan meehon mesti sampai macam nak tercekik sebab adam akan sumbat semuanyer kat dalam mulut...
10. Yang nie memang ibu tak tahan ...walau macam mana adam minum air bergelen2...mesti nak carik jugak SUSU IBU....pandai anak ibu.....muahhhhh....


Semoga Adam terus ceria...sihat...dan membesar sebagai johan dan menjadik anak yang soleh...amin

ibu hadiahkan sebijik kek untuk Adam.....

39 conteng-conteng:

eT berkata...

dah 2 thn yer...jap jek...
dah pandai mcm2 nih...
esok2 dh leh p sekolah :)

LYAfrina berkata...

happy birthday buat firas.. smoga mbesar bagaikan juara...

insyallah..nanti kemahiran firas akn trus meningkat dr masa ke semasa mgikut perkembangan usianya:-)

SYaMiLa berkata...

selamat hari jadi Adam...moga jadi anak yg soleh yea...amin

Fieza79 berkata...

hepy besday firas..dah meningkat usia setahun lagi..moga terus membesar jadi anak yg baik dan cerdik...

ch@ berkata...

selamat ulangtahun kelahiran buat Adam. Turn Oni, next month. Sebaya Adam. Adam jangan buli ibu tau, jangan nakal-nakal.

annorita a.k.a cheekongsejuk berkata...

adam nak kek betul la ibu.. hehe.. adam ni sepesen la dgn hadif..

r|nA @ ja|j|na berkata...

alhamdulillah, dah 2 tahun dah adam..and yang paling bagus sekali is adam still BF..

semoga adam akan menjadi anak yg soleh hendaknye, Amin..

eB ezrin berkata...

happy besday adam :)

♥MiZz-siHa♥ berkata...

happy beday adam...

Hamizah berkata...

selamat hrjadi,adam..
kenapa firas dipanggil Adam ek?

dinor's family berkata...

happy birthday adam...cantiknya kek dia kilat2 lg...

Amiizaa2001 berkata...

happy 2nd birthday adam...muahhh muahhh....moga jdk anak yg bijak:):)

Ila berkata...

hepi beday adam...jadi anak yg soleh tau...rajin2 dgr cakap mak

maszmadi berkata...

hepi besday adam..
be a good boy yerk

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

Klu nak susu ....ibu tak hiraukan habis kain2 ibu ditarik....sambil berguling2..<-- AYAT NI TAK BOLEH BLAH...

hapy besday adam...anty doakan moga2 adam menjadi ank yg baik & soleh ye...

Sitisifir10 berkata...

Semoga Adam jadi anak soleh hendaknya... :)) Tahniah kerana dah hampir sampai ke garis penamat BF...

diana berkata...

berdikari sungguh dia..
heheheh..
anak saya umur 4 tahun tak mau suap sendiri lagi..:p

Citarasa Rinduan berkata...

happy birthday adam..
(mmg tertanya juga.. kena nama firaz ditiak adam.. ehheh)

tahniah sbb beri susu ibu,, nampaknya adam akan lekat hingga dewaSA dengan kak zaidah,..

munna berkata...

HAPPY BIRTHDAY BUAT ADIK ADAM....

fiza berkata...

♪♫ Happy bday to you adam ♪♫. Smoga menjadi anak yg soleh bila besar nanti.

Tahniah zaidah. Lnegkap sudah penyusuan susu ibu untuk 2 thn. Kiranya dah dpt PHD nih ☺☺

zaidah berkata...

@eTmasa berlalu memang sekejap aje....

zaidah berkata...

@LYAfrinaterima kasih lya..insya Allah....

zaidah berkata...

@SYaMiLaterima kasih auntie...

zaidah berkata...

@Fieza79insya allah....terima kasih auntie....

zaidah berkata...

@ch@terima kasih auntie cha...tak bulilah...adam kan baik....

zaidah berkata...

@annorita a.k.a cheekongsejukkitakan kawan baik...hehehe....nanti nak mintak ibu belikan kek besar punya

zaidah berkata...

@r|nA @ ja|j|naalhamdulillah....berkat segalanyer..adam masih lagi BF

zaidah berkata...

@eB ezrinterima kasih auntie eb...

zaidah berkata...

@♥MiZz-siHa♥terima kasih auntie...

zaidah berkata...

@Hamizahterima kasih auntie....sebab sebelum nie adam asyik demam aje..tu yang tukar nama tu...

zaidah berkata...

@Amiizaa2001terima kasih auntie mieja....sayang auntie....insya Allah

zaidah berkata...

@Ilaterima kasih auntie...insya Allah...amin

zaidah berkata...

@maszmaditerima kaasih...insya Allah

zaidah berkata...

@LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™sesama auntie....

zaidah berkata...

@Sitisifir10alhamdulillah berkat kesabaran ibu...adam berjaya....

zaidah berkata...

@dianaterima kasih...memang dia tak nak makan disuapkan...dia lebih suka disuap sendiri

zaidah berkata...

@Citarasa Rinduanmemang lekat ayu....sekarang nie klu nak tidur bawah ketiak ibu...

zaidah berkata...

@munnaterima kasih auntie munna

zaidah berkata...

@fizaterima kasih auntie fiza....alhamdulillah dah lengkap dah penyusuan adam...

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL