Kalau Boleh Nak Disumbat Semuanyer...

9.6.11

Kekadang ibu geram jugak ngan perangai adam nie....kekadang kelakar pun ade....tengok tu gelagat dia....






ibu mintak skit....

macam tak mahu nak kasik orang lain makan.....mcm nak habiskan sorang....bila ibu marah...tengoklah muka selamba dia...senyum aje....

straw nie..adam berebut ngan nabil....selagi tak dapat sanggun dia menggigit....macam mana nak kurangkan tabiat adam daripada menggigit nie... ada idea tak...

23 conteng-conteng:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

peel ank2 mcm tu la...kita ni kena byk bersbr sungguh...

mamalieyna berkata...

alolo//senyum nakal yg comei tu..geram nengoknye.. ^_^

LYAfrina berkata...

SAMA MCM ASYA.. KALO BG SEPULUH KAT TGN..SEMUA NK D SUMBATNYER.. Y LEBIH KAT JARI TU D PENYEK2 PLOK

~Siti Hajar~ berkata...

Adam mkn byk nk cepat besar kot...hehe..

Tabiat mgigit ni sama dgn anak sedara sy d kg, asyik mgigit je sampai anak2 sy pun takut nk dekat, tp besar sikit munkin hilang kot..hehe

*pssttt...Adam nk asah gigi bg kuat...hahaha

rATu kEBaYA berkata...

samalah.. kalau kita capai sikit makanan dia.. cepat2 nak lari

Ila berkata...

budak2 baya adam macam tulah yer...semuanya dia nak hak mutlak

Hamizah berkata...

comel..dah besar nnti tau la dia..hehe

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

mcm2 jer peel anak2 ni kan..
Qis pun gitu juga..klu barang / mknan kat tgn dia..mmg x blh ktorg amik or mintak..klu x nnt adalah dgr suara merdu dia tu.. ;)

fiza berkata...

Amboi adam, byknya makan kentang ☺☺. Biasalah tu...bebudak. Anak saya pon mcm tu gak.

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

hahahah..penuh tangan ye kak

Sofya berkata...

hai2 tu makan tangan mana tu...
silap tangan kot..

masalah suka gigit ek?
tampar mulut la..
tapi bukan suruh tampar sampai memusing kepala tu..
syarat ja la..

zaidah berkata...

@LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™betul tu..kena banyak2 bersabar...

zaidah berkata...

@mamalieynasenyuman menggoda...

zaidah berkata...

@LYAfrinabetul tu lya...klu yang berbaki kat tangan tu memang dia akan penyek2kan..

zaidah berkata...

@~Siti Hajar~klu dia tidur memang selalu menggigit gigi....

zaidah berkata...

@rATu kEBaYAitulah...siap bergaduh..siap haribulan bergaduh...

zaidah berkata...

@Ilaklu mak2 kita kata tamak...

zaidah berkata...

@Hamizahbetul tu...

zaidah berkata...

@LiLy @ MumMyQiStInAbetul tu lily...time dia ok dia akan bagi tapi klu tak...memang dia jadik qis menyanyi...

zaidah berkata...

@fizazai rasa semua budak semua macam tu

zaidah berkata...

@Nur Hawa Mohd Zintahu tak aep awe...

zaidah berkata...

@Sofyableh cuba nie....nak tampat manja aje..

Papa Mifz berkata...

tamak nye dia...genggam byk2...hehe

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL