Jawapan Lahir Bulan Jun

10.6.11

Berikutan entri semalam...Kina ade komen antara komennyer adelah "apa rahsia anak2 zai bleh lahir bulan jun semuanyer..."  sebenarnyer tak ade rahsia antara kita ...ewahhhh....hehehe....sebenarnyer pernah ade jugak beberapa orang rakan opis ibu tanya soalan yang sama....so ibu tercarik2 jugak jawapannyer...

dan ade dua jawapan yang mungkin ibu bleh berikan adelah...
- mungkin secara kebetulan dan ketentuan Allah yang anak2 ibu lahir semua pada bulan jun...
- ataupun mungkin...hehehe..malulah ibu nak sebut....anniversary ibu sebenarnyer jatuh pada bulan september...agaknyer proses mengawan ibu menjadik hanya pada waktu tu kot......bulan lain ia tak menjadik..ape orang kata planning baik punyer romantik...hehehe....tu yang kebetulan diorang lahir bulan jun....cuba kira cukup tak 9 bulan klu sehingga bulan jun...cukupkan....






btw itu semua andaian ibu aje...segalanyer berada di tangan yang Berkuasa....klu dia berkehendakkan jadik...maka jadiklah...begitulah sebaliknyer

34 conteng-conteng:

LYAfrina berkata...

HEHEHHEHE....

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

heheh...owh macam tu...bgaus juga tu kak...:)

lydzar berkata...

jawapan yg tepat, kita hanya merancang allah yg tentukan..kan kan kan..tp best la semua lahir sama bulan. senang nk celebrate sama2

nieda berkata...

hehe..part jawapan no 2 tu tersenyum je baca..saya pun lahir bulan june

eB ezrin berkata...

ngeeeeeeeee... pandai la planning ;p

dinor's family berkata...

mmg satu kebetulan ;p....

munna berkata...

SENANG JUGA YE..SAMBUT BIRTHDAY SEKALI TERUS.... TAPI MMG SEMUANYA ALLAH YG TENTUKAN...

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

hehe..menjadi planning Zai ye.. ataupun secara kebetulankan.. ;p

hana berkata...

kuasa Allah..
saye pun lahir bulan 6..
huhuh

EiJa ZaQuaN berkata...

hehehe...btol tu apepun sumenya ketentuan tuhan..kita hanya merancang tuhan yg menentukan..tp untungla planning tu mengena dan diperkenankan Allah..senang dpt celebrate sekali jerk kan
anak eija yg sulung lahir bln 6..tp nmpknye adiknye planning x btol..awal 3 minggu pulak..heheh

Hamizah berkata...

kagumnya..

Lelord berkata...

ehehhehehee suka ngan jawapan zai

Ezreen Abdul Rahim, Johor DT berkata...

he..he...samalah dengan erin, anak erin dua-dua lahir bulan julai lepas tu dekat2 pulak tu tarikhnye 3hb dgn 7hb :)

zaidah berkata...

@LYAfrinasenyum simpul lya....hehehe

zaidah berkata...

@Nur Hawa Mohd Zinoleh itu tiru macam akak...

zaidah berkata...

@lydzartu yang bestnyer...save bajet...

zaidah berkata...

@niedableh sambut sesama....

zaidah berkata...

@eB ezrinalhamdulillah...tiru macam zai tau...

zaidah berkata...

@dinor's familyketentuan Allah...

zaidah berkata...

@LiLy @ MumMyQiStInAdua-dua kot lily....

zaidah berkata...

@hanableh sambut sekali nie...

zaidah berkata...

@EiJa ZaQuaNsetujuuuu.....sebab klu kita planning pun tapi allah tak perkenankan tak jadik jugak...

zaidah berkata...

@Hamizahterima kasih...

zaidah berkata...

@Lelordcomel tak jawapan zai...ahakkk

zaidah berkata...

@Ezreen Abdul Rahim, Johor DTkita sekapallah erin....planningbaik punya...

zaidah berkata...

@munnapart tu memang betul munna...perangai pun hampir sama aje diorang nie..

rATu kEBaYA berkata...

betul jugak andaian yang kedua tu... bulan september tu mungkin lebih subur

annorita a.k.a cheekongsejuk berkata...

6 tu no duit kak.. rezki2..

Ila berkata...

hehehe..betul tu..rezeki tuhan kan

etiey.com© berkata...

mungkin kebetulan :p

KuNanGKuNanG berkata...

salam kenal.sng la nak sambut besday..jimat kos sbb leh wat skali..he3

mamasuri berkata...

wah bestlah..senang serentak..hehehe...

kakpah berkata...

seronok sambut besdei sekali gus...

mommylavender berkata...

salam petang zai sayang~ wahhhhhhhh2 beshnya kan senang nak sambut befday...ni mesti baik ounya plan pamili..dah terlambat mommy nak menuntut dari zai

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL