Janji Aje tapi Tak Tunaikan...

24.8.11

Kerana Kebizian yang melanda...ibu tak dapat menunaikan janji ibu.....huhuhu.....malam tadik janji ngan anak2 nak  buat biskut raya...kerana kepenatan..ibu terus zzzzz........dan semalam ibu berjanji nak melawat kekawan yang dah lama dah ibu tak berkunjungpun tinggal harapan n janji....huhuhu....mintak maaf yer semua.....lepas nie memang tak bleh nak berjanji2 lagi.....n sekarang nie n3 ibupun dah pendek2 aje.....dah tak bleh dah nak panjang berjela macam dulu...kira oklahkan daripada tak ade.....

11 conteng-conteng:

Salina@IbuAqil berkata...

It's ok kak.. Yg pntg kami tau akak sihat.. anak2 akak sihat.. ;) Tak bebel panjang2 pun x pe.. Bebelan ringkas akakpun buat ilang rindu kami ni.. ;)

MamaYatie berkata...

bulan pose mmg gitu la kan..badan letih..saya pun asyik tido awal jer..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

tak pa lah...kita tak tuntut pun janji itu....

selamat hari raya....

maszmadi berkata...

mmg bz sesangat yerk kak zai.. x per kami paham... k

Ummi Eisya&Amani berkata...

janji manismu..hihii

Nida berkata...

olorrr.. kesiannya anak-anak... takpe lepas ni boleh buat :)

Anamarza berkata...

ada masa lagi nak buat, tak pa!

eB ezrin berkata...

SeLaMaT HaRi RaYa
MaaF ZaHiR BaTiN

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

Salam Aidilfitri
mohon maaf andai terkasar bahasa dan keterlanjuran kata

drpda tinie sekeluarga

:: Mrs.Eady :: berkata...

coret pendek pn tetap ade la kan :)

syiela berkata...

sikit pun takpe..ade jugak dari takde... selamat hari raya :)

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL