AMANAH......

6.9.11

huk...huk...huk....memang berhabuk betullah blog ibu nie....kekerapan untuk mengupdate memang kureng...rasanyer tidak terlewat untuk ibu mengucapkan SELAMAT HARI RAYA kepada rakan blogger sekalian....kad raya tak sempat ibu siapkan....n kepada rakan blogger yang hantar kad raya kat ibu...ibu ucapkan ribuan terima kasih...cuma ibu tak sempat nak balas....

nak membebal pepagi kejap..hehehe....bila kita diberikan AMANAH.....maka hendaklah kita menunaikan AMANAH berkenaan sehabis baik.....klu tak pun mintak tolong ngan orang lain untuk sampaikan AMANAH berkenaan....bila AMANAH tersebut tak sampai....orang yang menerima AMANAH berkenaan tak tahu langsung akan ape yang berlaku.....

senarionyer sekarang nie...ramai yang tak menyampaikan AMANAH sebagaimana sepatutnyer dan ramai jugak yang tidak MENYIMPAN AMANAH yang dipertanggungjawabkan sebaiknyer.....sedih betul ibu....huhuhuhu............uwahhhhhhhhhhhhhhhh

18 conteng-conteng:

CT berkata...

Selamat Hari raya jom jemput masuk rumah kita > http://batulesung.blogspot.com/

LYAfrina berkata...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI ZAI...
LYA PON NK MOHON AMPUN MAAF ANDAI ADE TSILAP KATA

Sofya berkata...

selamat hari taya.. maaf zahir batin... saya pun belum start puasa 6 lagi la...

amanah tu berat sebenarnya.. but lately dipandang sebelah mata pun idak.. herm..

erienz berkata...

selamat hari raya kakak...bilo nk dtg umah...ni apasal ni memarah pepagi ni...sapa yg x amanah ni...

.:fyzz:. berkata...

selamat hari raya kak zai..moga happy bsma family terchenta..fyzz ok je..happy sngt di hari raya...
yap..tui2..sngt hampa bila orng yg tak amanah dlm hidup...

Ila berkata...

awat sedih2 bulan raya ni...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

Selamat Hari Raya kat kak Zai jugak... x mo sedih² taw. biasalah manusia.

eB ezrin berkata...

ampun & maaf dipinta dari TLF :)

ainnoraini berkata...

selamat hari raya Zai..
jangan marah2 ye...tapi mmg betul pun sekarang ramai yg tak berapa Amanah lagi..pernah terkena..sabar jer laa...

mamalieyna berkata...

selamat hari raya~

memegang AMANAH mmg tugas yg amat berat..berat jika tak dpt menunaikan AMANAH tersebut..so kalau dh pegang AMANAH tu, WAJIB lah menunaikan ia walau mcmana keadaan sekali pun...

ayu berkata...

selamat hari raya zai!!

juliaakmal berkata...

selamat hari raya...maaf dipinta

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

selamat hari raya juga.....dan selamat kembali bersiaran....

|| NaFiRaa || berkata...

salam aidilfitri jugak dari saya n famili...

|| NaFiRaa || berkata...

salam aidilfitri jugak dari saya n famili...

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Selamat Hari Raya dr lily sekeluarga..
napa Sedih plak ni Zai..^_^

chekpid berkata...

selamat hari raya. mana gambar raya.tempek la sket :)

fiza berkata...

Selamat hari raya utk zai & family.

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL