Menyepi Untuk Kesekian Kalinyer....

23.8.11

Lama jugak ibu menyepi....semenjak berpindah ke kolej....ibu seronok kat sini...layan student...hubungan ngan lecturer kat sinipun ok...diorang best sangat...walaupun pernah bersua tapi tak mengenali nama....bila berbual mesra umpama sudah bertahun bersama......setiap hari ibu ade kelas...cuma hari nie aje ade kelas 1 jam itupun tengahari.....lepas kelas nanti nak gie jejalan kat rumah kekawan ibu yang dah lama ibu tertinggal citer....so petang2 ibu datang yer...tunggu......

15 conteng-conteng:

diana berkata...

datang nanti bawak kuih untuk berbuka sekali ye...
heheeh

@e_da berkata...

patutla sunyi blog ibu.. nti update lagi ya

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

busy sungguh ibu sekrang ye...lama tenggelam..akhir timbul jugak

Kakzakie berkata...

Selagi ada daya nak belajar baik terusakan. Blog tak kisah bila lapang baru buat....

Nak raya nie....:)

ainnoraini berkata...

patut la sunyi sepi jer...
nnt bila ade mase terluang boleh la sambung update buat n3 kann...

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

patutlah lama menyepi..
slmt bertugas Zai.. ;)

|| NaFiRaa || berkata...

kesibukkan keje slalu membataskan kita kan~

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

boleh la berbuka posa kat rumah kita ye....

eB ezrin berkata...

okeh.. :)
nak wit rayer skali ;p

ayu berkata...

seronok kan mengajar ?? alahai..

Ely Hasrul berkata...

lama nye xdgr berita..

sume sihat ke? selamat hari raya maaf zahir batin

xoxo

Fieza79 berkata...

lama tk dgr cerita...bizi rupanya..

selamat menyambut lebaran ye zai..

CuTeMiUt78 berkata...

salam singgah sini.. oh dah masuk kolej ke.. lama tak mengikuti story mory

erienz berkata...

oi kakak...dah x ingt kat sini lagi ke? jom buat ketupat, kat sini shidah dan kak senah je yg pandai buat...aku tolong gunting reben saje..

Salina@IbuAqil berkata...

Kak zai, ku tunggu ketibaan mu itu.. ;)

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL