Nak Mintak Tolong Bleh Tak...?

10.8.11

Salah satu subjek yang akan ibu ajar adelah Ekonomi Islam.... nak mintak tolong kekawan yang kat area JB lah sesiapa yang pernah ambik subjek nie masa belajar dulu ker.... nak tanya kat mana bleh carik buku untuk subjek tersebut atau klu nak bagi ibu pinjam pun bleh jugak...hehehe....tolong....plzzz......


p/s pepagi ibu tengok ramai komen untuk n3 ibu yang semalam supaya ibu tak berhenti berblogging...ibu takkan berhenti...cuma klu ade masa barulah ibu update...klu nak harapkan kat rumah memang tak ter'on' lappy... ini yang menyebabkan ibu sayang kamu semua...muahhhhh

6 conteng-conteng:

LYAfrina berkata...

waa... subjek y best...
all the best k.zai :-)

MamaYatie berkata...

no idea..tak pernah belajar

Cik Rose Cute berkata...

hihihi...sekolah dulu adalah belajar...sekarang dah lupa...

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Tak tau plak kat mana ada Zai..
Tak dpt tlg.. apapun..all the best ye Zai.

maszmadi berkata...

erm, cam best jerk subjek tu...

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

awe lama tak bw ni kak..malam ni nak jalan2 jap :)

 
Direkacipta Oleh Ibu ComeL